Audi verlengt samenwerking met Stedelijk Museum

Audi verlengt samenwerking met Stedelijk Museum
  • Sponsoring
  • 30 jun 2017 @ 14:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & Cultuur

Audi en het Stedelijk Museum Amsterdam hebben hun samenwerking verlengd tot medio 2019. Audi is al sinds 1999 aan het Stedelijk verbonden. Vernieuwing en design zijn de verbindende factoren tussen het museum en Audi.

De nieuwe overeenkomst tussen het Stedelijk Museum Amsterdam en Audi gaat in op 30 juni 2017 en loopt tot en met 30 juni 2019. Het contract waarin de samenwerking is vastgelegd, werd getekend door Gerard Jansen, directeur Audi Nederland en Karin van Gilst, zakelijk directeur Stedelijk Museum Amsterdam. Het Stedelijk is de plek waar iedereen moderne en hedendaagse kunst en vormgeving kan ontdekken en beleven. En precies daar zit de link met Audi – vernieuwing en design zijn de verbindende factoren.

Actieve en creatieve samenwerking

Audi-rijders kunnen ook profiteren van de samenwerking tussen het Stedelijk en Audi. Het Stedelijk en Audi organiseren samen zogenaamde walk&talks. Dit zijn exclusieve rondleidingen voor kleine groepen door het museum. Een kunsthistoricus zorgt daarbij voor inspirerende begeleiding.

Partnership sinds 1999

In 1999 verbond Audi zich als sponsor aan het Stedelijk. Sinds 2005 is het merk tevens Founder; mede door de ondersteuning van Audi heeft het museum een ingrijpende verbouwing en vernieuwing kunnen doorvoeren. Het museum in zijn huidige vorm dateert van 2012. De Audi-zaal is het startpunt voor elk bezoek aan het Stedelijk.

Fotocredits: Ron van der Slik.

 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken