KNHB en ONVZ investeren in vitaliteit op hockeyveld

KNHB en ONVZ investeren in vitaliteit op hockeyveld
  • Sponsoring
  • 1 jun 2017 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MVOSponsorshipPartnershipSport

ONVZ Zorgverzekeraar en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) gaan samenwerken om vitaliteit op het hockeyveld te bevorderen. Daarmee wordt ONVZ official partner met als aandachtsgebied vitaliteit en gezondheid. De KNHB en ONVZ Zorgverzekeraar hebben daarvoor een samenwerkingsovereenkomst getekend. De KNHB en ONVZ werkten al eerder samen.

Het doel van het partnership is om hockeyend Nederland te helpen en te inspireren gezond en vitaal te zijn en te blijven. De samenwerking richt zich naast beweging ook op gezonde voeding, ontspanning, sociale verbinding en preventie. De samenwerking werd ondertekend door Jean-Paul van Haarlem, bestuursvoorzitter van ONVZ Zorgverzekeraar, en KNHB-directeur Erik Gerritsen.

Erik Gerritsen: 'Wij zijn verheugd en trots op de terugkeer van ONVZ als official partner van de KNHB. Met ONVZ halen we een partner in huis die de KNHB, de verenigingen en de hockeyers uitstekend kan helpen bij gezondheidsvraagstukken. Er is steeds meer maatschappelijke aandacht voor gezond leven. Als KNHB zijn we ons bewust van het belang van een gezonde leefstijl, die onder andere bestaat uit gezonde voeding en de positieve invloed van voldoende beweging. Wij kijken er naar uit om de expertise van ONVZ aan ons te binden.'

'Gezonde leefstijl bevorderen'

Jean-Paul van Haarlem: 'ONVZ is sinds jaar en dag betrokken bij het Nederlandse hockey. Zo hebben we ons in het verleden verbonden aan de scheidsrechters en werken we nu samen met een tiental Hoofdklasse-clubs. Als zorgverzekeraar zien we onze rol steeds meer verschuiven naar het bevorderen van een gezondere leefstijl. Het is dan ook onze missie om te helpen bij een goed en gezond leven. Inspireren en verleiden met kennis en informatie, maar ook door inzicht te geven met technologie. De samenwerking met de KNHB betekent een flinke impuls om hockeyend Nederland te helpen en te inspireren bij een gezondere leefstijl.'

Erik Gerritsen (KNHB, links) en Jean-Paul van Haarlem (ONVZ). 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken