Kumpany activeert bobslee-sponsoring Holland Casino

Kumpany activeert bobslee-sponsoring Holland Casino
  • Sponsoring
  • 29 jun 2017 @ 13:19
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingActivatieOlympische SpelenSportPromotie

Kumpany is aangetrokken om de kersverse bobslee-sponsoring van Holland Casino te activeren. De hoofdsponsor ondersteunt het Nederlands bobsleeteam op weg naar de Olympische Winterspelen van 2018. Als aftrap ontwikkelde Kumpany de visuele identiteit en verzorgde de persintroductie van ‘Team Holland Casino’ met een niet-alledaagse film.

Bobslee is misschien wel de meest ambitieuze en bijzondere topsport van Nederland. In het najagen van hun Olympische droom moesten bobsleeërs Ivo de Bruin en Bror van der Zijde tot voor kort alles zelf regelen en financieren, simpelweg omdat niemand de sport in Nederland serieus nam. Hierdoor bleven de focus op de sport en de prestaties sterk achter. Tot voor kort dachten Bror en Ivo er zelfs over om met de sport te stoppen. De ondersteuning van Holland Casino bracht dan ook een grote verrassing, maar vooral een geschenk. 

In dit verhaal zagen Kumpany en Holland Casino direct een film, die de lancering van de samenwerking kracht bij kon zetten. Samen met Eyeforce werd een rauwe film gemaakt rondom de twee doorzetters. Een film van twee minuten die voor het eerst – samen met de nieuwe visuele identiteit – op 27 juni werd vertoond tijdens de persconferentie in het Lido. De film is op woensdag 28 juni zelfs in zijn geheel te zien geweest in de primetime reclameblokken op RTL4 en NPO1. 

Activatie richting Pyeongchang 

Team Holland Casino traint nu keihard om zich te kwalificeren voor de Olympische Winterspelen van 2018. Het is de droom van Ivo, remmer Bror van der Zijde en bondscoach Tom De La Hunty om Nederland in Zuid-Korea te vertegenwoordigen en daar een bijzondere prestatie te leveren. 

De komende maanden zal Kumpany de sponsoring door Holland Casino op allerlei opvallende manieren activeren. Om Team Holland Casino aan te moedigen richting Pyeongchang. En om heel Nederland kennis te laten maken met een bijzonder team dat in de startblokken staat om de wereld te verrassen. 



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken