NN hoofdsponsor Zevenheuvelenloop

NN hoofdsponsor Zevenheuvelenloop
  • Sponsoring
  • 2 jun 2017 @ 12:12
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

NN is de nieuwe hoofdsponsor van de Zevenheuvelenloop. De komende drie jaar heet dit Nijmeegse hardloopevenement de NN Zevenheuvelenloop. Naast de NN CPC Loop Den Haag en de NN Marathon Rotterdam is dit het derde grote loopevenement waarbij NN als supporter van alle hardlopers betrokken is.

Sinds 2015 is NN Group actief betrokken bij diverse activiteiten in de hardloopsport die erop gericht zijn om mensen te helpen bij het behalen van hun sportieve doelen. In april 2017 is ook het NN Running Team gepresenteerd, het eerste professionele running team ter wereld. Ook leden van het NN Running Team zullen deelnemen aan de NN Zevenheuvelenloop.

Remco Barbier, Manager Branding van NN Group: 'De Zevenheuvelenloop is een uniek evenement met een rijke historie waar jaarlijks tienduizenden enthousiaste hardlopers aan deelnemen, van topatleten tot recreatieve hardlopers en kinderen. Met vernieuwende activaties willen we de beleving van het evenement nog verder verbeteren. Ook zullen we onderzoeken of het record op deze 15 km wedstrijd de komende jaren kan worden verbroken.'

Ronald Veerbeek, directeur van de organiserende Stichting Zevenheuvelenloop: 'Dat NN zich heeft verbonden aan de Zevenheuvelenloop geeft vertrouwen voor de toekomst van het evenement. Het maakt ons trots dat dé supporter van alle hardlopers dé najaarsklassieker in de Nederlandse hardloopwereld wil ondersteunen.'

In 2017 vindt het Zevenheuvelenweekend plaats op zaterdag 18 en zondag 19 november.

 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken