Team Lotto-Jumbo begint uitgerust aan Tour

Team Lotto-Jumbo begint uitgerust aan Tour
  • Sponsoring
  • 29 jun 2017 @ 09:39
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieSponsorshipSport

De renners van Team LottoNL-Jumbo beschikken tijdens de Tour de France wederom over hun eigen matrassen. Deze service wordt aangeboden door sponsor M-line. De Nederlandse matrassenexpert reist met de wielerploeg mee om in ieder hotel de matrassen te wisselen. In de wielersport wordt het belang van een goede (nacht)rust al geruime tijd onderkend. Joop Zoetemelk sprak immers al lang geleden de legendarische woorden: 'De Tour win je in bed.'

Richard Plugge, managing director Team LottoNL-Jumbo: 'Wij hechten veel waarde aan de rustmomenten van onze renners. Tijdens een koers van drie weken is rust namelijk allesbepalend. De tijd voor herstel is tijdens de Tour minimaal, dus de vraag om kwalitatieve en effectieve (nacht)rust des te groter. We zijn blij dat we wederom van deze service gebruik kunnen maken, zoals we overigens ook tijdens de Giro, Vuelta en enkele voorjaars-Klassiekers doen.'

Jaap Westland, commercieel directeur M-line, is eveneens enthousiast over de samenwerking: 'We zien dat millimeters en honderdsten van seconden steeds vaker het verschil maken in topsport. Automatisch wordt daarmee de vraag naar een goede voorbereiding groter. Details gaan tellen en nachtrust is één van die details. Wij zijn net als Team LottoNL-Jumbo continue op zoek naar verbetering en innovaties om het verschil te kunnen maken. Zodra profrenners ons product (blijven) waarderen, geloven wij dat de consument daar ook haar voordeel mee kan doen. En dat is voor ons natuurlijk het allerbelangrijkste.'

Team LottoNL-Jumbo heeft in de Tour de France meerdere troeven, maar heeft niet echt een kandidaat voor de gele trui. De Nederlandse concurrent Sunweb (die afgelopen weekend de Nederlandse titel wegkaapte voor de neus van Lotto-Jumbo) verschijnt evenmin met zijn grootste troef (Tom Dumoulin) aan de start. Het Nederlandse wielrennen zal vooral strijden om etappezeges. Maar ook daar is een goede nachtrust voor nodig. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken