Glazenactie Go Ahead Eagles en Grolsch

Glazenactie Go Ahead Eagles en Grolsch
  • Sponsoring
  • 8 sep 2017 @ 10:56
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoring

Op 2 december van dit jaar bestaat Go Ahead Eagles 115 jaar. Bovendien is het precies 100 jaar geleden dat de eerste landstitel (van de vier) werd gepakt. Naast het al eerder gelanceerde jubileumboek krijgt dit dubbele jubileumjaar nog meer glans dankzij de glazenactie in samenwerking met Grolsch. Supporters krijgen bij aanschaf van een krat Grolsch in een supermarkt in de regio een unieke en historische glazenset cadeau.

In samenwerking met Grolsch belicht Go Ahead Eagles zijn historie - die het tot en met 1971 deelt met DVV Go-Ahead - aan de hand van historische logo’s en legendarische oud-spelers. Elke verpakking bevat twee glazen: één met het huidige logo en één met een logo uit de rijke historie van de club. Op het omhulsel vinden fans onder meer de kampioensselectie van 1916/1917 en de levensloop, beeltenis en handtekening van een legendarische oud-speler uit de clubhistorie.

Op het eerste glas uit de serie prijkt het logo van begin jaren ’70, toen de proftak van de club verder ging onder de naam Go Ahead Eagles, speler Wietse Veenstra wordt uitgelicht op de verpakking. De deelnemende supermarkten zijn te vinden op www.ga-eagles.nl/glazenactie. Op deze speciale actiepagina kunnen supporters eveneens hun gegevens achterlaten. Zij maken dan kans op prachtige prijzen, waaronder een Meet & Greet met een speler en een gesigneerd shirt.

Edwin Lugt, voorzitter Go Ahead Eagles: ‘Voor Go Ahead Eagles is het mooi dat we samen met een betrokken en trouwe partner als Grolsch ons dubbele jubileumjaar letterlijk nog meer glans kunnen geven. Op technisch vlak hebben we onlangs het beleidsplan ‘Where tradition meets the future’ gelanceerd. Een actie als deze past daar goed bij: leven in het heden, maar ook zeker oog en koestering hebben voor het rijke verleden. Bovendien vergroot deze actie de zichtbaarheid van de club in de wijde regio.’

Jacco Potkamp, Directeur Sales bij Koninklijke Grolsch: ‘We zijn trots op Oost-Nederland als thuishaven, op de vele voetbalclubs in de regio en uiteraard op ons bier. Met deze jubileumglazen kunnen we deze trots weer eens uitten: Waar clubliefde en merkvoorkeur elkaar ontmoeten. Grolsch wenst Go Ahead Eagles hiermee alvast een prachtig jubileumjaar toe!’

 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken