Arriva derde hoofdsponsor van Leeuwarden-Fryslân 2018

Arriva derde hoofdsponsor van Leeuwarden-Fryslân 2018
  • Sponsoring
  • 5 okt 2017 @ 11:47
  • 16531 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • EvenementKunst & CultuurSponsorship

Arriva verbindt zich als nieuwe hoofdsponsor aan Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018. Het vervoerbedrijf schaart zich hiermee naast ING en het Leeuwarder Ondernemersfonds (LOF).

'We zijn ontzettend blij dat we met dit nieuws naar buiten kunnen', zegt Tjeerd van Bekkum, CEO bij Leeuwarden-Fryslân 2018. 'Arriva is een partij die als vervoerder een grote verbindende rol speelt. Wij zijn erg blij met een partner als Arriva.'

Arriva treedt toe tot de selecte groep van drie hoofdsponsors. 'We hebben onze doelstelling bereikt. We ambieerden drie hoofdsponsors en dat is gelukt.' Arriva is na ING en LOF de derde – en laatste – hoofdsponsor.

'Arriva is trotse hoofdsponsor'

Anne Hettinga, voorzitter van de Raad van Bestuur van Arriva Nederland, spreekt van een bijzonder moment. 'Leeuwarden-Fryslân 2018 wordt een uniek cultureel jaar. Arriva verbindt Friesland aan Nederland en aan de rest van Europa. Als trotse hoofdsponsor zien we uit naar hele mooie evenementen waar we met onze dienstverlening een grote bijdrage aan leveren, zoals onder andere de elf fonteinen, de Elfwegentocht en natuurlijk de Giants.'

Arriva is een toonaangevende exploitant van personenvervoer, actief in 14 Europese landen. In Nederland is zij naast trein-, bus- en waterbusvervoerder ook actief in de Nederlandse touringcarbranche onder de naam Arriva Touring. Het is evident dat het partnerschap nog betere verbindingen legt naar de verschillende projecten. 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken