NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar
- Sponsoring
- 16 nov 2017 @ 12:13
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - FoodSportmarketingOlympische Spelen
- 16 nov 2017 @ 12:13
- Redactie Sponsoring
NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. Het oer-Hollandse zuivelmerk zal ook de komende Olympische spelen in PyeongChang, Zuid Korea en in 2020 in Tokio kwark leveren aan de Nederlandse atleten. Daarnaast slaan NOC*NSF en Campina de handen ineen om de naast de topsporters ook de amateursporters te bereiken om te gezond te leven.
Gerard Dielessen, directeur van NOC*NSF: 'Goede voeding is essentieel voor onze sporters. Zuivel levert de voedingsstoffen zoals proteïne die sporters dagelijks nodig hebben voor optimaal spierherstel. Tijdens de afgelopen Olympische Spelen in Rio de Janeiro hoorde Campina kwark tot de basisbehoefte van onze atleten.'
NOC*NSF en Campina slaan vanaf nu de handen ineen om naast de topsporters ook de 9 miljoen amateursporters in Nederland te bereiken met diverse initiatieven zoals de jaarlijkse Nationale Sportweek en beweegprogramma’s op scholen.
Berndt Kodden, managing director van FrieslandCampina Nederland: 'Bewegen en goede voeding vormen de basis voor een gezonde leefstijl. We zijn trots dat we de komende twee Olympische spelen weer Campina zuivel mogen leveren aan de atleten ter plaatse en op deze manier ook een beetje bijdragen aan hun fantastische prestaties. Van professionele sporters zoals Epke Zonderland en Dafne Schippers die schitteren op het mondiale sportpodium tot de amateurs die op hun eigen manier willen werken aan een gezond en fit leven.'
Zuivel levert naast calcium, vitaminen B2 en B12, met name proteïne, essentieel voor de opbouw en het herstel van spieren.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing