Tuitert en VanVelzen hosten Holland Heineken House

Tuitert en VanVelzen hosten Holland Heineken House
  • Sponsoring
  • 12 dec 2017 @ 11:15
  • 8902 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MuziekSportmarketingEvenementOlympische Spelen

De nieuwe hosts en line-up voor het Holland Heineken House in Zuid-Korea zijn bekendgemaakt. Mark Tuitert en Roel van Velzen presenteren voor het eerst de Olympische huldigingen. Ook in Pyeongchang krijgen sporters en fans ruime muzikale support. Behalve Roel van Velzen treden ook André Hazes en Di-rect op in het sponsorhuis.

Het is niet de eerste keer dat Mark Tuitert en Roel van Velzen samen op het podium zullen staan van het Holland Heineken House: vier jaar geleden in Sochi zorgden zij samen voor een speciaal optreden.

Mark Tuitert is dit jaar naast presentator in het Holland Heineken House ook analist bij de NOS. Hij weet natuurlijk als geen ander hoe een huldiging in zijn werk gaat: ‘Ik vind het heel bijzonder dat ik de Olympische Spelen en de huldigingen nu van een andere kant mag meemaken. Voor alle sporters is dit moment heel speciaal. Ik heb er alle vertrouwen in dat Roel en ik de successen van TeamNL onvergetelijk gaan maken.’

'HHH is als thuiskomen'

Roel van Velzen heeft inmiddels al zes keer opgetreden in het Holland Heineken House, maar host zijn is een primeur: ‘Het Holland Heineken House is voor mij en voor vele anderen net als thuiskomen. Dit stukje Nederland aan de andere kant van de wereld blijft bijzonder. Het is voor mij een grote eer dat ik samen met Mark Tuitert de presentatie mag verzorgen. Natuurlijk hoop ik op heel veel Olympische huldigingen.’ 

VanVelzen trad tien jaar geleden voor de eerst keer op tijdens het Holland Heineken Huis in Beijing en zal ook dit jaar feestelijke optredens verzorgen met zijn band.

Voor André Hazes is het de eerste keer dat hij gaat optreden in het Holland Heineken House: ‘Spannend, maar ik kijk er ontzettend naar uit. Het lijkt mij een unieke belevenis en we gaan er samen één groot Oranjefeest van maken.’

'Rio was te gek'

Di-rect trad al eerder op in het nationale huis, te weten in Rio: ‘Daar optreden is echt te gek. Samen met de sporters en de fans gaan we het Oranjegevoel weer naar een hoogtepunt brengen. Het is geweldig om te zien hoe niet alleen muziek maar ook sportsuccessen mensen met elkaar in verbinding brengen.’

Het nummer Legendary Lane zal tijdens de olympische huldigen weer dienen als themasong. Voor het Holland Heineken House in Zuid-Korea is er een speciale edit gemaakt door Dinand Woesthoff.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken