SportVibes beheert social media voor TeamNL

SportVibes beheert social media voor TeamNL
  • Sponsoring
  • 31 jan 2018 @ 00:36
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Olympische SpelenSportContentStorytellingSocial media

SportVibes en NOC*NSF zijn een samenwerking aangegaan op het gebied van social media. De werkzaamheden zijn al enkele maanden gaande en richten zich op het ontwikkelen van een social media-strategie voor de komende jaren.

Gerald Smith, hoofd Marketing, Content en Sponsoring bij NOC*NSF: 'De sporters vormen de kern van TeamNL en via onder andere social media kunnen we fans en sporters dichter bij elkaar brengen. Samen met SportVibes gaan we onze meerjaren social media-strategie verder uitwerken en sporters met relevante content faciliteren. Daarnaast gaan we samen met de sportbonden kijken hoe TeamNL hen kan helpen bij het behalen van hun doelstellingen.' 

Teun Verheij, digital director van SportVibes: 'De social-kanalen van TeamNL geven de sportfan toegang tot exclusieve content van de eigen sporthelden. TeamNL is wat dat betreft een ‘oranje gids’ waarmee je volledig op de hoogte bent van de sporters van TeamNL.' 

In opdracht van NOC*NSF werken SportVibes en Helden Media samen aan de creatieve invulling van social media content en activaties rondom TeamNL tijdens de Olympische en Paralympische Spelen.

Bekijk ook: TeamNL-campagne 'Zo doen we dat'



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken