Nationale-Nederlanden sponsor SBS6-show Vet Fit

Nationale-Nederlanden sponsor SBS6-show Vet Fit
  • Sponsoring
  • 15 feb 2018 @ 00:09
  • 8447 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ContentTelevisieproductieSponsorshipTelevisie

Nationale-Nederlanden is sponsor van het nieuwe SBS6-programma 'Vet Fit', dat vanaf dinsdag 6 maart 2018 wekelijks te zien is. Deelnemers aan 'Vet Fit' werken honderd dagen lang aan een fittere versie van zichzelf.

Daarnaast wordt heel Nederland uitgedaagd om vanaf 14 februari 2018 mee te doen. Irene Moors presenteert het programma, waar ook bekende Nederlanders als Brace, OG3NE, René Froger en Anne-Marie Jung, de uitdaging aan gaan.

David Knibbe, CEO van Nationale-Nederlanden: 'Wij willen mensen helpen hun financiële, maar ook sportieve doelen te bereiken. Nationale-Nederlanden is 'sponsor van alle hardlopers', van jong tot oud, en al jaren actief betrokken bij diverse activiteiten in de hardloopsport zoals de NN Marathon Rotterdam en de NN CPC Loop in Den Haag. Om een persoonlijk, sportief doel te realiseren helpt het om fit te zijn. Als sponsor van het programma Vet Fit hopen we dat we zoveel mogelijk mensen kunnen inspireren en motiveren om fitter te gaan leven.'

Vet Fit wordt vanaf dinsdag 6 maart wekelijks tussen 20.30 en 21.30 uur uitgezonden op SBS6. De serie bestaat uit twaalf afleveringen en is daarnaast te volgen @vetfitnl, #vetfit, #elkestaptelt en de website.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Stichting SponsorRingen