Samenwerking 538 en NOC*NSF verlengd

Samenwerking 538 en NOC*NSF verlengd
  • Sponsoring
  • 20 feb 2018 @ 12:17
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • RadioOlympische SpelenMedia

NOC*NSF en 538 verlengen het strategisch partnerschap tot tenminste 31 december 2020. Dit is vanmorgen bekendgemaakt in de uitzending van ‘Evers Staat Op in PyeongChang’.

Radio 538 is sinds de Olympische Spelen van 2000 in Sydney officieel radiopartner van de sportkoepel en prominent aanwezig op het grootste sportevent van de wereld. Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: ‘Radio 538 is ruim 18 jaar met succes onze radiopartner. We verlengen dit partnership graag tot tenminste 31 december 2020. 538 is een prachtig vooruitstrevend radiostation in Nederland en voor ons een zeer belangrijk platform om TeamNL onder de aandacht te brengen bij de fans. Ook via nog samen te ontwikkelen vernieuwende interactieve concepten.’

Menno Koningsberger, algemeen directeur Talpa Radio: 'Radio 538 omarmt sportevents waar nationale Oranje ploegen en individuele sporters aan meedoen, zoals de Olympische Spelen. In 2000 ging Edwin Evers met zijn team voor Radio 538 voor het eerst naar de Olympische Spelen en sindsdien hebben we geen editie overgeslagen. Topsporters, medaillewinnaars, prominenten en artiesten zijn te gast in de 538- studio op locatie. Dankzij de samenwerking met NOC*NSF zit de 538-luisteraar heel dichtbij het Olympisch vuur. We zijn erg trots dat we de komende jaren partners blijven met NOC*NSF.’ 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken