Centric blijft hoofdsponsor KNWU

Centric blijft hoofdsponsor KNWU
  • Sponsoring
  • 9 apr 2018 @ 00:26
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkSportSponsorship

IT-bedrijf Centric en de KNWU zetten de samenwerking voort. Centric blijft hoofdsponsor van het Nederlandse wegwielrennen voor tenminste één jaar.

Centric is sinds 2015 sponsor van de KNWU. Afgelopen jaar werden respectievelijk Annemiek van Vleuten (tijdrijden vrouwen), Tom Dumoulin (tijdrijden mannen) en Chantal Blaak (wegrace vrouwen) wereldkampioen in het Centric-tricot. Marianne Vos werd eerder dat jaar Europees kampioen.

'De verwachtingen van de samenwerking zijn uitgekomen', zegt Hans Schrijver, Chief Commercial Officer van Centric. 'We hebben de afgelopen jaren genoten van de geweldige prestaties van het Nederlandse team en zijn er trots op dat we verbonden blijven aan de wielersport. De sponsoring brengt mensen die betrokken zijn bij onze organisatie samen in beweging. Met de verlenging van het partnership kunnen we hier ook in de toekomst invulling aan geven en positief bijdragen aan de rol van de KNWU voor de wielersport.'

'Topspeler met visie'

KNWU-directeur Vincent Luyendijk: 'Wij zijn heel blij met de uitbreiding van de samenwerking tussen Centric en de KNWU. Centric is een topspeler in hun markt, met een duidelijke visie op het vinden en binden van talenten. Een perfecte match dus.'

Centric onderscheidt zich van traditionele IT-leveranciers door diepgaande IT-kennis te koppelen aan jarenlange ervaring met branche specifieke processen in de overheid, supply chain en financiële sector. Dit onderscheidend vermogen is terug te vinden in onze vier hoofdactiviteiten: Software Solutions, IT Outsourcing, Business Process Outsourcing en Staffing Services. De organisatie biedt gekwalificeerde en enthousiaste professionals, doeltreffende technologische oplossingen en hoogwaardige IT-diensten en administratieve services. Zo zorgt Centric ervoor dat organisaties zich op hun kerntaken kunnen richten, efficiënter werken en beter presteren.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken