Feyenoord verlengt Heineken en Vrumona

Feyenoord verlengt Heineken en Vrumona
  • Sponsoring
  • 3 mei 2018 @ 00:07
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalPartnershipMerken

Feyenoord en Heineken hebben overeenstemming bereikt over een vijfjarige verlenging van de samenwerking. Daardoor blijft Heineken in ieder geval tot 30 juni 2023 als strategisch partner aan club en stadion verbonden.

Dit geldt ook voor Heinekens dochteronderneming Vrumona. De frisdrankleverancier blijft voor eenzelfde periode aan Feyenoord verbonden als partner.

David Lette, marketingdirecteur van Heineken Nederland: ‘Wij zijn enorm trots dat we de samenwerking met Feyenoord hebben kunnen verlengen. Niet alleen de club en haar supporters maar ook Rotterdam past uitstekend bij het merk Heineken.’

Commercieel directeur Mark Koevermans van Feyenoord: ‘Wij zijn heel blij dat we er in zijn geslaagd om dit Partnership, dat inmiddels een geschiedenis van 25 jaar kent, wederom te verlengen. Het feit dat we een contract voor de komende vijf jaar aangaan zegt veel over het wederzijdse vertrouwen dat we in elkaar hebben.’

Bekijk de video die speciaal voor de verlenging van het partnership is gemaakt.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken