Feyenoord verlengt Heineken en Vrumona
- Sponsoring
- 3 mei 2018 @ 00:07
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalPartnershipMerken
- 3 mei 2018 @ 00:07
- Redactie Sponsoring
Feyenoord en Heineken hebben overeenstemming bereikt over een vijfjarige verlenging van de samenwerking. Daardoor blijft Heineken in ieder geval tot 30 juni 2023 als strategisch partner aan club en stadion verbonden.
Dit geldt ook voor Heinekens dochteronderneming Vrumona. De frisdrankleverancier blijft voor eenzelfde periode aan Feyenoord verbonden als partner.
David Lette, marketingdirecteur van Heineken Nederland: ‘Wij zijn enorm trots dat we de samenwerking met Feyenoord hebben kunnen verlengen. Niet alleen de club en haar supporters maar ook Rotterdam past uitstekend bij het merk Heineken.’
Commercieel directeur Mark Koevermans van Feyenoord: ‘Wij zijn heel blij dat we er in zijn geslaagd om dit Partnership, dat inmiddels een geschiedenis van 25 jaar kent, wederom te verlengen. Het feit dat we een contract voor de komende vijf jaar aangaan zegt veel over het wederzijdse vertrouwen dat we in elkaar hebben.’
Bekijk de video die speciaal voor de verlenging van het partnership is gemaakt.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing