ISU tekent contract met House of Sports

ISU tekent contract met House of Sports
  • Sponsoring
  • 3 mei 2018 @ 10:43
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsoringEvenementSportmarketing

De International Skating Union (ISU) heeft een vierjarig contract afgesloten met House of Sports. Tot 2022 verzorgt het Nederlandse bureau de marketing van het World Cup-circuit en de ISU-kampioenschappen.

Doel van de samenwerking is het versterken van de partnership-activaties, verhoging van het fan-engagement en nieuwe inkomsten uit sponsorship genereren.

ISU-president Jan Dijkema: 'The ISU is pleased to have reached an agreement with House of Sports for the marketing and advertising rights. We already have good experiences with House of Sports. The ISU World Allround Speed Skating Championships 2018 took place outdoors at the Olympic Stadium of Amsterdam, and they managed to fill the venue with more than 60,000 cheering supporters in total. We look forward to working with them during the new Olympic cycle.'

Patrick Wouters van den Oudenweijer, CEO van House of Sports: ‘It is with great joy for us to expand our sports marketing activities in Speed Skating and to add new assets to our international portfolio. We look forward working with both the ISU and its Members in the coming years.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken