Droomparken nieuwe hoofdsponsor Vitesse
- Sponsoring
- 25 jun 2018 @ 10:45
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsorship
- 25 jun 2018 @ 10:45
- Redactie Sponsoring
Droomparken is vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. De deal werd zaterdag op Droompark De Zanding in Otterlo ondertekend door Andries Bruil (directie Droomparken) en Joost de Wit, algemeen directeur van Vitesse.
Uiteraard zal de naam Droomparken de thuis- en uitshirts sieren van Vitesse, maar het gaat hier om een diepgaande samenwerking waaronder op het gebied van marketing en exposure. De overeenkomst is gericht op de langere termijn.
Commercieel directeur Olivier Smit van Vitesse: 'We zijn heel trots op de samenwerking met Droomparken, dat voor beide partijen een belangrijke stap is voor de continuïteit. Net als Vitesse is Droomparken een dynamische en succesvolle club, een landelijke speler die volop in ontwikkeling is en continue werkt aan verdere professionalisering. Bij Droomparken en Vitesse is de beleving van gasten en supporters de belangrijkste drijfveer. Iedere dag weer. Samen met Droomparken wil Vitesse zo veel mogelijk de verbinding zoeken met supporters, businessclubleden en andere partners. Daar zijn al veel ideeën voor, waarvan de eerste resultaten snel zichtbaar gaan worden. Onder meer komen er voor de supporters en stakeholders van Vitesse speciale aanbiedingen voor een verblijf bij Droomparken.'
Juist deze multidisciplinaire samenwerking maakt deze overeenkomst uniek, meent Smit. Ook is hij trots op de custom-made nieuwe wedstrijdshirts van Vitesse. 'Daarnaast willen wij Swoop bedanken voor het afgelopen seizoen. Ook in de toekomst blijven Vitesse en Swoop aan elkaar verbonden. Op dit moment wordt bekeken in welke vorm dat precies gaat zijn.'
Bijdragen aan ambities
Andries Bruil namens de directie van Droomparken: 'Waar het twintig jaar geleden begon met één Droompark op de Veluwe, is Droomparken inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met veertien Droomparken verspreid door het land, met het hoofdkantoor in het Gelderse Beekbergen en we groeien steeds verder. Ons doel met het hoofdsponsorschap van Vitesse is door een hogere naamsbekendheid nog meer mensen kennis te laten maken met Droomparken en al het moois wat onze recreatieparken te bieden hebben. Daarnaast dragen wij graag bij aan de ambitie van Vitesse, om structureel mee te spelen voor de plaatsen die recht geven op Europees voetbal en om zo ver mogelijk te komen in de KNVB Beker.'
Droomparken ontwikkelt al bijna twintig jaar recreatieparken op aantrekkelijke locaties in Nederland. De veertien locaties zijn gelegen in prachtige gebieden - een voorwaarde voor een Droompark - op de Veluwe, in Noord-Holland, aan het Veluwemeer, in Limburg of aan de Zeeuwse kust. Naast een hoog serviceniveau op het park zelf, zijn ze het ideale uitgangspunt voor wie van de natuur wil genieten en/of van een stukje cultuur en historie wil proeven in de nabije omgeving. Droomparken geeft ruimte om te ontdekken.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing