Seacon blijft hoofdsponsor van VVV

Seacon blijft hoofdsponsor van VVV
  • Sponsoring
  • 28 jun 2018 @ 14:04
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorshipVoetbal

Seacon Logistics is ook de komende drie jaar hoofdsponsor van VVV-Venlo. Daarnaast blijft het bedrijf ook naamgever van stadion De Koel. Bovendien werd een optie voor nog eens twee seizoenen in de nieuwe overeenkomst opgenomen.

VVV is Seacon en Seacon is VVV, mag je inmiddels stellen. Al eind vorige eeuw waren er warme contacten tussen de logistieke gigant en de voetbalclub. Die band werd helemaal hecht toen directeur Hai Berden bestuurslid werd bij onze club en daarbij werd belast met de renovatie van het stadion. In 2004 werd Seacon naamgever van het vernieuwde  stadion, dat sindsdien Seacon Stadion De Koel heet. Sinds 2007 is Seacon Logistics bovendien hoofdsponsor van VVV-Venlo.

'De Trap Omhoog'

Frank Hermans, Director  Forwarding & Logistics, is verheugd over de continuering van het hoofdsponsorschap. 'We zijn zeer tevreden dat we de komende drie seizoenen het project ‘De Trap Omhoog’ kunnen voortzetten. Samen met de nieuwe shirtsponsors en andere partners heeft de club een steeds meer stabiele basis om succesvol te kunnen zijn in de toekomst. We zijn trots om als partner met het langst lopende hoofdsponsorcontract in de Eredivisie daaraan te kunnen bijdragen.'

Ook algemeen directeur Marco Bogers is trots op de verlengde samenwerking. 'We hebben een gemeenschappelijk verleden en uit de nieuwe overeenkomst blijkt dat er ook een groot vertrouwen is naar de toekomst van VVV, waaraan we samen bouwen. Er is een stuk betrokkenheid dat veel groter is dan normaal gesproken verwacht mag worden van een hoofdsponsor. Daar zijn we Seacon Logistics zeer erkentelijk voor.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken