Yakult verlengt sponsoring Philharmonisch Orkest
- Sponsoring
- 13 jun 2018 @ 11:16
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurSponsorshipMerken
- 13 jun 2018 @ 11:16
- Redactie Sponsoring
Yakult heeft zijn hoofdsponsorship met het Nederlands Philharmonisch Orkest/Nederlands Kamerorkest verlengd met vijf jaar. Hiermee blijft Yakult Europe één van de belangrijkste ambassadeurs van klassieke muziek in Nederland.
'We zijn verheugd dat we onze duurzame en vriendschappelijke relatie met Yakult mogen voortzetten. Mede dankzij het partnership met Yakult waren wij in de afgelopen jaren in staat de kwaliteit van onze orkesten verder te ontwikkelen en kunnen wij ook het komend seizoen een veelzijdig en voor iedereen toegankelijk programma bieden’, aldus Rob Streevelaar, algemeen directeur Nederlands Philharmonisch Orkest.
Yakult Europe is al sinds 1993 hoofdsponsor van het orkest, gelijktijdig met de vestiging van Yakult in Almere, waar in maart 1994 het eerste flesje Yakult van de band rolde. Yakult is een gefermenteerde zuiveldrank met probiotica, in 1935 in Japan op de markt gebracht door de wetenschapper dr. Minoru Shirota. Onder het motto ‘een gezond lichaam, een gezonde geest’ ging het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest in 1993 de relatie met Yakult Europe aan.
Yakult Zaal
De zaal in de NedPhO-Koepel in Amsterdam-Oost, waar het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest repeteert, draagt sinds 2012 de naam Yakult Zaal. Die naam is overgenomen van de gelijknamige zaal in de Beurs van Berlage, waar het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest tot 2012 was gevestigd.
25 jaar hoofdsponsor
Dit jaar staat in het teken van het 25-jarig jubileum van de relatie tussen Yakult en het Nederlands Philharmonisch Orkest annex Nederlands Kamerorkest. Als blijk van waardering van de goede relatie doet het orkest iets bijzonders voor de vestigingsstad van Yakult Europe: vanuit zijn programma voor talentontwikkeling gaat het Nederlands Philharmonisch Orkest|Nederlands Kamerorkest het Almeers Jeugd Symfonie Orkest ondersteunen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
- sponsoring
- cultuur
- Yakult
- klassieke muziek
- verlengd
- hoofdsponsor
- Nederlands Kamerorkest
- sponsoring
- Nederlands Philharmonisch Orkest
- muziek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing