Team LottoNL-Jumbo verlengt met Bianchi

Team LottoNL-Jumbo verlengt met Bianchi
  • Sponsoring
  • 24 jul 2018 @ 11:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorshipPartnershipSport

Team LottoNL-Jumbo en Bianchi zijn akkoord over contractverlening. De Nederlandse World Tour-ploeg en de Italiaanse fietsconstructeur zijn sinds 2014 aan elkaar verbonden.

De samenwerking is zowel sportief als qua productontwikkeling succesvol gebleken. Gezamenlijk werden bijna honderd overwinningen gevierd, waaronder twee van Dylan Groenewegen in de Tour de France van dit jaar, de ritzege van Enrico Battaglin in de Giro en de eindzeges van Primoz Roglic in de Ronde van het Baskeland, de Ronde van Romandië en de Ronde van Slovenië dit seizoen.

Richard Plugge, manager van Team LottoNL-Jumbo: 'In de vijf jaar dat we nu samenwerken, zijn we erin geslaagd om steeds verder te ontwikkelen. We zijn samen gegroeid. Zowel als team, met prestaties en opkomend talent, als met de Bianchi’s waarop we rijden. Wij zorgen voor de input om die te verbeteren. Innovatie is voor ons beide de basis. Wij willen het als team elke dag beter doen en bij Bianchi heerst dezelfde mentaliteit. Het is daarom tot nu toe een geweldige relatie en die zie ik ook voor de toekomst zonnig in. Ik ben heel blij dat we er samen uit zijn gekomen om deze succesvolle samenwerking voort te zetten.'

Bob Ippolito, CEO van Bianchi: 'Om te winnen moet je samenwerken met winnende mensen. Daarom geloven wij in de band met Team LottoNL-Jumbo. We richten ons allebei op innovatie en op de kracht van mensen om als één team onze doelen te bereiken. We vinden het mooi om te winnen op elk terrein en dat past bij onze strategie van productontwikkeling. Wij voorzien de ploeg met de Bianchi CV-modellen van de beste fiets voor elke koersomstandigheid, met dank aan onze Countervail-technologie.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken