JBL is muzikaal partner van StrongmanRun

JBL is muzikaal partner van StrongmanRun
  • Sponsoring
  • 3 aug 2018 @ 10:22
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportPartnershipEntertainmentEvenementMuziek

Het muziekmerk JBL heeft zich verbonden aan de Fisherman’s Friend StrongmanRun, de 'moeder aller obstacle-runs'. Dor samensmelting van sport en muziek willen beide merken de beleving bij de deelnemers en publiek verder te vergroten.

JBL en SMR gaan er de komende jaren alles aan doen om sport en muziek samen te brengen in een uniek 'Sportival'. Niet alleen op het start- en finishterrein, maar ook zeker op de  verschillende hotspots wordt het de komende jaren voor zowel deelnemers als publiek een feestje.

StrongmanRun: zwaarste obstacle-race

De moeder der obstacle-runs, zo omschrijft de Fishermans’ Friend StongmanRun zichzelf. Sinds 2012 is de SMR de eerste obstacle-run in Nederland. Hij geldt ook als de zwaarste. Deelnemers hebben de keuze uit parcoursen van 7, 12 en 21 kilometer, over de Sallandse Heuvelrug en door het Reggedal. Daar staan veertig uitdagende obstakels te wachten.

Eén van de producten van JBL is volgens de partner 'perfect voor de obstacle-runner': de JBL Endurance Dive! Dit is een over-ear-hoofdtelefoon waardoor de zachte kussens binnen je oren zitten en je urenlang ongestoord kunt sporten. Met een lange batterijduur, zweetbestendigheid en prima comfort, ook om mee te zwemmen.

Een speciaal JBL/SMR-team, bestaande uit maximaal tien leden, zal worden samengesteld. Runners die geselecteerd worden voor dit team, krijgen naast een gratis startbewijs ook een JBL-product, die ze kunnen gebruiken in de voorbereiding en tijdens de run. Daarnaast zal in de StrongmanRun-trainingsapp wekelijks een JBL-beat en een ‘tip van de week’ worden gedeeld. Tenslotte wordt er tijdens de SMR bij de 'JBL Climbing Water' een live-foto en video van de deelnemers gemaakt en gedeeld via social media.

De inschrijving voor de FF SMR sluit op vrijdag 24 augustus 2018 of eerder zodra het deelnemerslimiet is bereikt.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken