Transavia sponsort SBS6-show 'Welkom aan boord'

Transavia sponsort SBS6-show 'Welkom aan boord'
  • Sponsoring
  • 2 okt 2018 @ 00:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EndorsementBranded contentSponsoringTelevisie

Transavia is sponsor van het SBS6-programma 'Welkom aan boord'. In deze realityserie opent de airline zijn deuren om de kijker een kijkje achter de schermen te bieden.

In 'Welkom aan boord', dat op 19 oktober van start gaat, volgen we verschillende medewerkers van de luchtvaartmaatschappij, ieder met een andere functie. We leren hen kennen als mens en als dienstverlener, gaan met ze op pad en zien hoe zij iedere dag hun uiterste best doen om de reis van hun passagiers naar tevredenheid en vlekkeloos te laten verlopen.

We volgen onder anderen de populaire purser en ‘vliegende barbier’ Reinier. Wie je ook spreekt binnen Transavia, als je begint over Reiner beginnen ze allemaal te stralen. Met zijn indrukwekkende baard, zijn vriendelijke, geduldige karakter en zijn gevoel voor humor verovert hij ieders hart.

Van barbier tot monteur

Vliegtuigmonteur Ben wordt gevolgd tijdens zijn hectische werk aan de grond. Hij is verantwoordelijk voor de technische (veiligheid)inspecties van alle vertrekkende en arriverende vliegtuigen. Per vliegtuig heeft hij slechts twintig minuten om het toestel te controleren en eventueel kleine reparaties uit te voeren.

In het programma krijgt de kijker door de ogen van het hardwerkende personeel een openhartige en leerzame blik achter de schermen van Transavia en de luchtvaartwereld.

'Welkom aan boord' is vanaf 19 oktober wekelijks om 21:30 uur te zien bij SBS6. Het programma wordt geproduceerd door No Pictures Please.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken