ConspiracySinc vernieuwt sponsoring Adecco
- Sponsoring
- 11 jan 2019 @ 12:48
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SponsoringSportmarketingMerkenCampagnes
- 11 jan 2019 @ 12:48
- Jeroen Mirck
Met een nieuw thema blaast Adecco zijn sponsoring van sport-events nieuw leven in. ‘Supporter van Talent’ onderstreept de belangrijke rol die Adecco binnen en buiten de sport speelt. De sponsorpropositie is ontwikkeld door ConspiracySinc.
Adecco is al sinds 2000 actief in de voetbalwereld. Naast het werven van personeel rondom eindtoernooien en wedstrijden van Oranje is Adecco medeoprichter van het KNVB Talent Team, een project dat studenten de mogelijkheid biedt om zich via voetbal-gerelateerde stages voor te bereiden op hun professionele toekomst. Met ‘Supporter van Talent’ benadrukt Adecco haar bijzondere aandacht voor talent en de rol die het speelt bij het ontwikkelen van individuele kwaliteiten.
'Werk is meer dan een baantje'
Het Amsterdamse ConspiracySinc tekende voor het overkoepelende thema ‘Supporter van Talent’. Creative director Frank de Weijer: 'Dit thema benadrukt de oprechte interesse in de ontwikkeling van mensen, die we overal binnen het bedrijf tegenkomen. Werk is voor Adecco zoveel meer dan "een baantje". Werk geeft richting en energie, en helpt je om doelen te behalen. Met de juiste begeleiding kan talent uitgroeien tot de absolute top. Van het voetbalveld tot ver buiten de lijnen, in het dagelijkse leven.'
‘Supporter van Talent’ is onderdeel van #meerdanwerk, de brede positionering van het merk, die Adecco samen met ConspiracySinc ontwikkelde. Een mensgerichte positionering die de verschillende motivaties achter werk laat zien. Met deze positionering benadrukt Adecco dat zij verder kijkt dan het invullen van een vacature, omdat zij kijkt wat past, nu en in de toekomst.
Marketing-director Babs van de Voort: 'Adecco is benieuwd naar wat mensen motiveert. We weten dat salaris belangrijk is, maar uiteindelijk gaat het veel verder, er is namelijk zoveel meer dan werk.'
De komende tijd zal de campagne op allerlei niveaus met verschillende partners worden uitgerold.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing