TenCate Grass langer sponsor KNHB
- Sponsoring
- 3 jan 2019 @ 00:08
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SportEvenementSponsorshipPartnership
- 3 jan 2019 @ 00:08
- Jeroen Mirck
TenCate Grass, fabrikant van innovatieve kunstgrassystemen, continueert zijn ondersteuning als Official Sponsor van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB). Beide partijen werken al sinds 2014 samen en verlengen tot het EK 2021 in Amsterdam.
TenCate Grass plaatst voor dit toernooi een ‘state of the art’ veld en ondergrond in het Wagener Stadion. Zo blijft het ook in de toekomst mogelijk internationale toernooien in Amsterdam te spelen.
Beide dochterondernemingen van TenCate Grass (ontwikkelaar GreenFields en installateur CSC Sport) hechten veel waarde aan de voortgezette samenwerking met de KNHB. Voor hen is de hockeybond een belangrijke link naar informatie en feedback om zo de velden te kunnen ontwikkelen naar de behoeften, veranderingen en uitdagingen van deze tijd.
Wederzijdse voordelen
Michael Vogel, CEO van TenCate Grass: 'De KNHB en TenCate Grass hebben gedurende de afgelopen jaren een nauwe samenwerking ontwikkeld. Wij beschouwen dit als een echt partnerschap met sterke wederzijdse voordelen. De geleverde velden voor de WK 2014, EK 2017 en Champions Trophy 2018 zijn hier een bevestiging van. Dit heeft ook sterk bijgedragen aan de naamsbekendheid van onze producten en bedrijven in het internationale hockeylandschap. Samen met de KNHB zijn wij aan het kijken naar de volgende stappen in kwaliteit, bespeelbaarheid en duurzaamheid van velden op alle niveaus.'
Erik Gerritsen, directeur KNHB: 'Wij streven altijd naar lange termijn relaties met onze partners, sponsoren en suppliers. Daarom zijn wij heel blij met deze duurzame verlenging tot en met 2022. Naast een goede samenwerking in de komende jaren zorgt deze overeenkomst er ook voor dat we het EK in 2021 op een prachtig en state of the art-veld kunnen spelen. Samen met TenCate Grass onderzoeken we de komende periode bovendien hoe we ervoor kunnen zorgen dat nieuwe velden qua duurzaamheid voldoen aan de eisen van deze tijd.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing