Visa steunt vrouwenvoetbal met Team Visa

Visa steunt vrouwenvoetbal met Team Visa
  • Sponsoring
  • 5 mrt 2019 @ 11:32
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsorshipVoetbal

Visa steunt het vrouwenvoetbal met de lancering van Team Visa. Een gevarieerde groep Europese topvoetballers, onder wie Shanice van de Sanden. Alle speelsters vertegenwoordigen Visa’s kernwaarden acceptatie, samenwerking en innovatie.

'Visa viert de kracht, souplesse en het talent van het vrouwenvoetbal dat schuil gaat in iedere vrouw – van het veld tot in de boardroom', zo omschrijft de betaaldienst het zelf. De aankondiging van Team Visa is de vervolgstap op de zevenjarige overeenkomst die Visa heeft getekend met Uefa voor het vrouwenvoetbal.

Daniel van Delft, country manager Visa Nederland: 'Wij zetten het platform dat vrouwenvoetbal biedt in om diversiteit en inclusie te bevorderen, door prestaties en talenten te erkennen en te eren, ongeacht geslacht of afkomst. De invloed van vrouwensport groeit - een aantal van de meest belangrijke momenten in de recente geschiedenis, op en naast het veld, zijn mede mogelijk gemaakt door vrouwensport. Sport heeft een soortgelijke relatie met andere beroepen. Het kan een platform zijn om sterke en veerkrachtige vrouwen aan te moedigen en door hen aangemoedigd te worden, op welk gebied dan ook.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken