ABN Amro langer hoofdsponsor Singer Laren
- Sponsoring
- 25 apr 2019 @ 10:48
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SponsorshipKunst & Cultuur
- 25 apr 2019 @ 10:48
- Jeroen Mirck
ABN Amro heeft het sponsorcontract met Singer Laren verlengd tot eind 2021. De bank is alweer sinds 1992 hoofdsponsor van het museum.
'Een museum, met een schitterend in 2017 verbouwd theater en een door Piet Oudolf ontworpen beeldentuin, maakt Singer Laren uniek in haar soort”, zegt Ilona Roolvink (ABN Amro) over de samenwerking met Singer Laren. 'We merken dat onze relaties het waarderen om uitgenodigd te worden in Singer Laren.'
Evert van Os, algemeen directeur van Singer Laren: 'Als museum en theater investeren we altijd in de lange termijn. Wij zijn blij met de duurzame relatie met ABN Amro van meer dan 26 jaar. In die jaren hebben we veel meegemaakt en ABN Amro heeft al die jaren als een betrouwbare partner aan onze zijde gestaan. We voelen ons nu gesteund door het verlenging van dit partnership.'
Foto: Evert van Os (links) en Ilona Roolvink (Fotograaf: Hannie Verhoeven)
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing