Peugeot omarmt Future-toernooien
- Sponsoring
- 26 jun 2019 @ 11:43
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SportmarketingSponsorshipSport
- 26 jun 2019 @ 11:43
- Jeroen Mirck
Als ambassadeur van de nieuwe Nederlandse tennisgeneratie geeft Peugeot met het sponsorprogramma NextGen Lions steun aan aanstormend Nederlands tennistalent. Daarom is Peugeot Nederland dit jaar samen met het dealernetwerk sponsor van alle internationale ITF Future-toernooien op Nederlandse bodem.
Hiermee wordt het tennisprogramma niet alleen landelijk maar ook op lokaal niveau doorgevoerd. Voor jong tennistalent zijn de Future-toernooien de ideale springplank op weg naar de internationale top. Hier verdienen spelers hun eerste punten voor de wereldranglijst zodat ze toegang krijgen tot de toernooien van de ATP- en WTA-tour.
Dit jaar staan er vier Future-toernooien in Nederland op de tenniskalender: in Alkmaar (24-30 juni), Den Haag (1-7 juli), Oldenzaal (12-18 augustus) en de Haren (vanaf 26 augustus). Voor tennisliefhebbers is het bovendien de perfecte gelegenheid om de Peugeot NextGen Lions live in actie te zien. Onder andere Ryan Nijboer zal dit jaar op de baan verschijnen. De Futures zijn de gehele week gratis toegankelijk voor het publiek.
Bourgondische atmosfeer
Ad Luttikhuis, toernooidirecteur van Future Oldenzaal: 'Al bijna 20 jaar organiseert Approach een professioneel tennisevenement in Twente. De laatste vijf jaar in Oldenzaal op het prachtige park van OLTC Ready, geholpen door vele vrijwilligers. Dankzij de steun van Peugeot Broekhuis zijn we ook dit jaar in staat om er een fantastisch event van te maken. Hun toezegging om als hoofdsponsor te fungeren, zorgt ervoor dat we ook dit seizoen Oldenzaal een belangrijke plek op de tenniskaart kunnen geven. We nodigen iedereen uit om in de Bourgondische atmosfeer die OLTC Ready kenmerkt van toptennis te komen genieten.'
De betrokkenheid en kennis van lokale Peugeot-dealers is een belangrijk onderdeel van het NextGen Lions-programma. Met de sponsoring van de verschillende toernooien zorgen de dealerpartners voor de continuïteit van het Future-programma. Van Mossel, DAVO, Broekhuis en Nefkens zijn tijdens de toernooien ook official car partner en in aanloop naar en tijdens de toernooien zijn zij volop zichtbaar op de tennisverenigingen. Bovendien biedt de sponsoring van de toernooien hen de gelegenheid om relaties en tennisliefhebbers dichter bij elkaar te brengen.
Peugeot blijft tennis trouw
Het merk Peugeot is al bijna veertig jaar nauw betrokken bij de tennissport. Zo is het Platinum Partner van de Association of Tennis Professionals (ATP), is het Official Car Partner van het ABN Amro WTT Rotterdam en steunt het merk ook de activiteiten van de Krajicek Foundation.
De sponsoring van de vier Future-toernooien is een volgende stap om Nederlands tennistalent te motiveren en te stimuleren om hun sportieve dromen na te jagen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing