Ron Voskuilen directeur CHIO Rotterdam
- Sponsoring
- 9 aug 2019 @ 14:11
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - EvenementZakelijkPersonaliaSponsoring
- 9 aug 2019 @ 14:11
- Jeroen Mirck
Ron Voskuilen wordt per 1 september de nieuwe algemeen directeur van het CHIO Rotterdam. Hij was eerder algemeen directeur Stadsontwikkeling van Rotterdam en daarna tweeënhalf jaar interim-directeur van Rotterdam Partners.
Met dit curriculum vitae heeft Voskuilen ruime ervaring met netwerken in het Rotterdamse bedrijfsleven en de overheid. Hij volgt vertrekkend interim-directeur Fred Rozendaal op, die op dit moment verantwoordelijk is voor de organisatie van drie Europese Kampioenschappen in Rotterdam van 19 t/m 25 augustus 2019: de Longines FEI European Championships Jumping, Dressage & Para Dressage.
Voskuilen is een ervaren speler in het Rotterdamse. Hij is op dit moment partner en oprichter bij een Rotterdams adviesbedrijf. Hij zal dit combineren met zijn werk voor het CHIO Rotterdam.
Volgende fase
Belle de Bruin, bestuursvoorzitter: 'Het bestuur is verheugd over de komst van Ron Voskuilen. Hij is zeer betrokken bij Rotterdam, heeft een breed netwerk in de stad en erbuiten en beschikt over veel ervaring in het leiding geven aan professionals. Wij zien ernaar uit om samen met hem te werken aan een volgend CHIO en met hem een strategie uit te zetten voor een volgende fase.'
Ron Voskuilen over zijn nieuwe functie: 'Het CHIO Rotterdam is diepgeworteld in Rotterdam: als mondiaal topsportevent, als netwerk-hoogtepunt en als maatschappelijk betrokken partij. Het is een eer dit te mogen aansturen en naar een volgende fase te begeleiden. Ik zie er enorm naar uit om met de medewerkers én alle partners in het Rotterdamse een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling.'
Wereldniveau
De Longines FEI Europese Kampioenschappen Springen, Dressuur en Para Dressuur vinden plaats in Rotterdam van 19 t/m 25 augustus 2019. Dit hippische topsport-evenement vindt plaats in het Kralingse Bos en aan de Kralingse Plas. Met steun van vele partners en sponsors en tal van maatschappelijke side-events worden deze EK's een evenement van wereldniveau toegankelijk voor iedereen. Het EK 2019 moet een sportieve beleving zijn voor een nieuwe generatie fans, sponsors, toeschouwers van de hippische sport.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing