Ajax adverteert in Amerika
- Sponsoring
- 20 sep 2019 @ 15:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - VoetbalSportmarketingReclameStorytelling
- 20 sep 2019 @ 15:29
- Jeroen Mirck
Ajax won deze week niet alleen zijn eerste wedstrijd in de poulefase van de Champions League, maar won ook de harten van veel voetbalfans in Noord-, Zuid- en Midden-Amerika.
Dinsdag heeft de Amsterdamse topclub in Mexico, Argentinië, Brazilië en in de VS vier krantadvertenties geplaatst met daarin een boodschap aan alle voetbalfans. 'om onze droom in de Champions League te gaan volgen'. Dit is in lijn met de ‘For the future’-positionering van Ajax.
'In ieder land hebben we een koppeling gelegd naar de spelers die daar vandaan komen', vertelt Cas Biesta, head of marketing van Ajax. 'Wederom een internationale actie op een relevant moment, evenals toen rondom de transfer met Frenkie de Jong.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing