Koninklijk Theater Carré en Grohe tekenen partnership
- Sponsoring
- 4 feb 2020 @ 10:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Partnership
- 4 feb 2020 @ 10:47
- Sjaak Hoogkamer
Grohe en Koninklijk Theater Carré zijn een partnership aangegaan. Grohe helpt daarmee aan de vernieuwing van de artiestenkleedkamers en draagt bij aan een duurzaam theaterbezoek.
Grohe is naar eigen zeggen 's werelds marktleider in de sanitair branche en heeft de kernwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid hoog in het vaandel. Carré vindt het belangrijk haar artiesten in goed comfort te ontvangen, met name in ruimtes als de kleedkamers en de artiestenfoyer.
Duurzaam theater
Carré is blij dat de nieuwe partner materialen beschikbaar stelt voor de vernieuwing van de kleedkamers. Carré streeft ernaar een duurzaam theater te zijn. Dankzij het partnership met Grohe beschikt het gehele theater over waterbesparende kranen. ‘Duurzaamheid is een belangrijke kernwaarde voor zowel Carré als Grohe en staat hoog op de agenda. Dit bedrijf helpt ons om onze ambities hierin te verwezenlijken en een comfortabel theaterbezoek voor zowel artiest als publiek te realiseren. We kijken uit naar de samenwerking met onze nieuwe partner,’ aldus Thomas Groen, manager Sales & Partnerships Koninklijk Theater Carré.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing