KNLTB verlengt met Pink Elephant

KNLTB verlengt met Pink Elephant
  • Sponsoring
  • 12 jan 2021 @ 12:23
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sport

De KNLTB (Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond) verlengt de samenwerking met IT-dienstverlener Pink Elephant. De nieuwe overeenkomst heeft een looptijd van vier jaar.

Pink Elephant was al verantwoordelijk voor leveranciersmanagement en het beheer van de IT-infrastructuur van de tennis- en padelbond. Als blijk van vertrouwen wordt de samenwerking per 1 januari 2021 uitgebreid met de eerstelijns servicedesk en hardware services. ‘Dit is de derde achtereenvolgende overeenkomst met Pink Elephant. Dat toont aan hoe tevreden wij zijn over de samenwerking,’ aldus Berend Betz, Manager ICT van KNLTB

Rob van Rinsum, directeur Pink Elephant NL: ‘Bij Pink Elephant geloven wij in een persoonlijke aanpak. Dat is alleen mogelijk omdat wij onze klanten goed kennen en hun business begrijpen. Een lange samenwerking zoals deze maakt de relatie alleen maar sterker en persoonlijker. We zijn zelfs lid van de Grand Slam Club van KNLTB, de businessclub voor tennisliefhebbers. En de KNLTB is natuurlijk een enorm gave organisatie om als klant te hebben.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken