Swapfiets en Team Jumbo-Visma gaan samenwerken

Swapfiets en Team Jumbo-Visma gaan samenwerken
  • Sponsoring
  • 18 jan 2021 @ 17:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sport

Swapfiets is sponsor van Team Jumbo-Visma geworden. De twee gaan proberen zoveel mogelijk mensen op de fiets te krijgen. Of dit nu vanuit een sportief oogpunt is of voor dagelijks gebruik.

Team Jumbo-Visma en Swapfiets staan in binnen- en buitenland volgens beide merken bekend als exponent van de Nederlandse fietscultuur. Beiden richten zich naar eigen zeggen op de hoogste kwaliteit en prestaties in hun respectievelijke vakgebieden.

Samen zullen de teams zich inzetten om fietsen verder te promoten.

Als onderdeel van het overall partnership ondersteunt Swapfiets de Team Jumbo-Visma Academy bij hun breedtesport activiteiten met professionele Swapfiets racefietsen waarmee jongeren hun carrière in de wielersport kunnen starten. Bovendien kunnen atleten van Team Jumbo-Visma en alle medewerkers altijd rekenen op de Swapfiets-fietsen.

 ‘Team Jumbo-Visma en Swapfiets hebben elkaar gevonden door dezelfde passie voor fietsen en de visie dat de fiets het beste vervoermiddel is in steden bij het streven naar duurzamer, milieuvriendelijker en flexibel vervoer voor iedereen,’ zegt Richard Burger, medeoprichter van Swapfiets.

Richard Plugge, algemeen directeur van Team Jumbo-Visma: ‘We zijn allebei van mening dat hoe meer mensen fietsen, hoe beter het is voor de gezondheid van iedereen en de steden waarin we leven. Samen zullen we mensen helpen om meer te fietsen, zowel in de sport als in het dagelijks leven. We hopen dat onze volgende topatleet ooit zijn carrière is begonnen op een door Swapfiets aangeboden racefiets.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken