1 maart uitreiking SponsorRingen via livestream

1 maart uitreiking SponsorRingen via livestream
  • Sponsoring
  • 1 mrt 2021 @ 12:11
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • SponsorRing

Maandag 1 maart a.s. worden via een livestream vanaf 16.00 uur de jaarlijkse SponsorRingen uitgereikt. Belangstellenden kunnen zich via www.sponsorringen.nl registreren en gratis de show bijwonen.

Tijdens de Online Awardshow op maandag 1 maart worden naast de ringen voor de bovengenoemde categorieën, ook SponsorRingen uitgereikt voor:

. Smart Budget (rechtenfee & activatiebudget < € 100.000)
. Longstanding Sponsorship
. Sponsorpersonality van het Jaar

Elk Specialisme (PR, Business Case, Innovatie, Creativiteit en Sponsorplatform) maakt kans op één SponsorRing. Genomineerden per Categorie (Sport, Maatschappij, Media en Cultuur & Entertainment) maken kans op een Gouden, Zilveren of Bronzen Ring.

Uiteraard is het bijwonen van de online award show gratis voor alle inzendingen, betrokkenen en overige geïnteresseerden in sponsoring

De deskundige en enthousiaste presentatie van de show is in handen van Shelly Sterk (zie foto boven), televisiepresentatrice en verslaggeefster. Tijdens de show worden ook de winnaars in de categorie Smart Budget, Longstanding Sponsorship én de Sponsorpersonality 2020 door haar bekendgemaakt.

Het evenement nog verder voor ons uit schuiven is geen optie meer, dus hebben we moeten besluiten om het 100% online te organiseren

Het is voor het eerst dat de uitreiking zonder publiek plaatsvindt. ‘We hebben zo lang mogelijk gewacht, om toch te bekijken of een hybride of live bijeenkomst, op enige manier, tot de mogelijkheden zou kunnen behoren. Het evenement nog verder voor ons uit schuiven is geen optie meer, dus hebben we moeten besluiten om het 100% online te organiseren. We proberen, met respect voor alle winnaars, de show in een zo kort mogelijk tijdbestek en zo dynamisch mogelijk neer te zetten. Ook een interessante inhoudelijke component ontbreekt daarbij niet’, aldus Imre van Leeuwen, voorzitter van de stichting SponsorRingen.

Jurering

De afgelopen weken hebben 10 kundige vakjury’s zich gebogen over de inzendingen. De genomineerden in een categorie presenteerden hun sponsorcase afgelopen week online aan de hoofdjury.

De volgende cases zijn genomineerd in de categorieën en maken kans op een SponsorRing.

Cultuur & Entertainment

Dutch Dance Quiz x Nationale-Nederlanden

ING Koningsdagconcert

Philips x Rijksmuseum: de Nachtwacht on Tour

 

Sport

Alternatieve Vierdaagse

Droomparken & Feyenoord

NN Running Day

PSV & Brainport Eindhoven

 

Maatschappij

Rabo Club Support

KiKa Berentribune

McNificents

 

Media

In de categorie Media waren er onvoldoende inzendingen die met een 7 of hoger zijn beoordeeld om SponsorRingen door de jury toe te kennen.

De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. De missie van de Stichting SponsorRingen is om door middel van het jaarlijks uitreiken van prijzen voor dé beste sponsorcases het vakgebied sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren. De SponsorRing (voor het eerst uitgereikt in 2001) is een vakprijs die de beste sponsorcases onder de aandacht brengt van een brede marketing- en communicatiedoelgroep. 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken