Eredivisie start samenwerking met First Touch Games
- Sponsoring
- 23 apr 2021 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - eSports
- 23 apr 2021 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
De Eredivisie CV en de achttien Eredivisieclubs zijn een driejarige overeenkomst aangegaan met de wereldwijde game-ontwikkelaar First Touch Games voor de nieuwe versie van de mobiele voetbalgame Score! Hero 2.
De lancering van het spel Score! Hero 2 is het vervolg op de originele en wereldwijd bekende Score! Hero-game. Het eerste deel is al meer dan 5 jaar een begrip in de markt van mobiele games, met meer dan 300 miljoen downloads wereldwijd en dagelijks miljoenen actieve gamers.
Score! Hero 2 bouwt volgens de Eredivisie voort op deze erfenis met een groot aantal verbeteringen, met als hoogtepunt de introductie van de officiële licenties van een viertal voetbalcompetities in Europa.
Naast de samenwerking met de Eredivisie, die alle 18 teams in het seizoen 2020/21 en de twee seizoenen daarna omvat, verschijnen ook teams uit de Spaanse La Liga, Duitse Bundesliga en Belgische Pro League in het spel.
Charles Chapman, directeur van First Touch Games: ‘We zijn verheugd om samen te werken met de Eredivisie voor de lancering van Score! Hero 2. De Eredivisie is een van de meeste bekende en gerespecteerde voetbalcompetities ter wereld. Een competitie met veel spelers met kwaliteiten, talent en klasse, en een genot om naar te kijken. Het zijn deze kwaliteiten die we willen inbrengen bij Score! Hero 2, als basis voor het succes de komende jaren.’
Marc Rondagh, Business Development Manager bij de Eredivisie: ‘We zijn erg blij dat we met de Eredivisie onderdeel zijn van FTG’s nieuwe voetbalspel. Score! Hero 2 biedt ons een platform om nieuwe fans te bereiken en bestaande fans meer te binden, zowel nationaal als wereldwijd. Daarnaast biedt het spel veel vermaak op dagen wanneer er geen voetbal is.’
Score! Hero 2 is sinds donderdag te downloaden in de iTunes App Store en Google Play Store.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing