Bud vijf seizoenen sponsor FC Utrecht

Bud vijf seizoenen sponsor FC Utrecht
  • Sponsoring
  • 12 jul 2021 @ 12:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Voetbal

FC Utrecht heeft een vijfjarige overeenkomst afgesloten met Bud. Het biermerk heeft het doel ‘om mensen te inspireren, groots te laten denken en ambities na te streven.’ Op weinig plekken komt dit volgens Bud beter tot leven dan in het stadion waar voetbal mensen samenbrengt.

Het merk heeft inmiddels een rijke historie in het topvoetbal. Zo is Bud partner van diverse nationale en internationale topclubs en sponsor van competities als de English Premier League (EPL) en La Liga. Het partnership met FC Utrecht onderschrijft de ambities van de club.

Binnen de samenwerking komt de nadruk daarnaast te liggen op het stimuleren van gemene delers als stadscultuur en inclusiviteit.

‘We zijn er trots op dat we Bud als Official Partner aan ons hebben verbonden,’ zegt Joost Broerse, director Partnerships van FC Utrecht. ‘De strategieën van Bud en FC Utrecht passen uitstekend bij elkaar en door samen op te trekken, willen we elkaar helpen bij het verwezenlijken van onze doelen. Samen met Bud willen we bovendien de ervaring van de supporters in Stadion Galgenwaard naar een nog hoger niveau tillen.’

Michele van Spilbeeck, Horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev: ‘FC Utrecht is een club waar men trots is op de roots, maar ook vooruit kijkt en grenzeloze ambitie nastreeft. Een inclusieve en karaktervolle club met een eigen filosofie, waar eigen talenten kansen geboden krijgen. Iets wat perfect aansluit op het DNA van Bud. We kijken ernaar uit om samen te werken aan elkaars doelen en hopen bij te dragen aan de impact van de club in Utrecht en omgeving.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken