Tata nieuwe partner Dutch Open

Tata nieuwe partner Dutch Open
  • Sponsoring
  • 8 jul 2021 @ 08:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sport

TCS (Tata Consultancy Services) is de nieuwe partner van het Dutch Open, de Nederlandse editie van het internationale European Tour-golftoernooi.

TCS ziet in het Dutch Open ‘een uitstekend platform om bedrijven met uiteenlopende achtergronden samen te brengen en daarmee innovatie en duurzame samenwerkingen te stimuleren.’

Als partner van het Dutch Open wil TCS tevens de deelnemers- en toeschouwerservaring verder verrijken met technologie.

Als titelsponsor van verscheidene marathons, waaronder de TCS Amsterdam Marathon, de TCS New York Marathon en recent de TCS London Marathon, heeft TCS hier al vele jaren ervaring mee. TCS sluit zich aan bij de bestaande Dutch Open-partners KLM en ING Private Banking.

‘We zijn blij dat we TCS als partner kunnen toevoegen naast onze bestaande partners KLM en ING Private Banking,’ aldus Martijn van der Meulen, Managing Partner TIG Sports. ‘’In titelsponsorships bij de verschillende internationale marathons, heeft TCS laten zien met haar technologische kennis de beleving van zowel de deelnemers als de toeschouwers van grote sportevenementen te kunnen verrijken. Een mooi voorbeeld hiervan is hoe TCS tijdens de lock-down afgelopen jaar de digitale transformatie van de TCS Amsterdam Marathon vormgaf met een ‘virtuele run’. We verwelkomen TCS’ ervaring, technologie know-how en kijken ernaar uit om samen het Dutch Open nog succesvoller te maken.’ 

Josu Devasia, Algemeen Directeur TCS Nederland: ‘TCS is al bijna 30 jaar actief in Nederland. Wij geloven dat innovatie ontstaat wanneer verschillende ecosystemen samenkomen en het Dutch Open biedt daarvoor een mooi platform. We willen graag onze technologische kennis, onze internationale ervaring in het verrijken van sportevenementen en ons ecosysteem van partners inzetten om een nog boeiender Dutch Open te creëren dat bedrijven uit alle gebieden helpt om nieuwe, zinvolle en duurzame partnerschappen op te bouwen.’

De Dutch Open vindt dit jaar plaats van 16 tot en met 19 september op de baan van Bernardus Golf in Cromvoirt en zal daarmee de 101ste editie zijn van het European Tour-golfevenement.

Op de foto boven (door Maarten Ekelaar): vlnr. Daan Slooter (Dutch Open), Harm Kreulen (KLM Nederland), Steven Sedee (ING Private Banking) en Josu Devasia (TCS)

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken