Mandemakers Groep verlengt partnership met PSV

Mandemakers Groep verlengt partnership met PSV
  • Sponsoring
  • 27 aug 2021 @ 11:04
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • SponsoringSport

De Mandemakers Groep verlengt haar partnership met PSV tot en met het seizoen 2021-2022. Daarmee is het Brabantse familiebedrijf voor het negende jaar op rij betrokken bij PSV.

Sinds 2013 is De Mandemakers Groep als Official Partner aan PSV verbonden. Ze zijn daarmee een van de partners met het langstlopende contract bij PSV. De afgelopen jaren heeft Mandemakers de fans dichter bij de spelers van PSV gebracht met onder andere de kookbattles ‘Scoren in de Keuken’ en ‘Mama’s Keukengeheimen’. Daarnaast hebben vele zakelijk relaties van een diner genoten aan de Captains Table op de sponsoretage van het Philips Stadion.

Frans Janssen, commercieel directeur PSV, is blij met de verlenging van De Mandemakers Groep: 'Dat we nu alweer het negende jaar in gaan zegt iets over het wederzijdse vertrouwen in de samenwerking. We gaan er beiden alles aan doen om van dit seizoen een succes te maken zodat we komend jaar ons jubileumjaar kunnen vieren.'

'We horen al een hele tijd bij de PSV familie en dat voelt goed', zegt Wim de Ruiter, holding directeur marketing De Mandemakers Groep. 'Het is erg prettig samenwerken met PSV. Ook voor dit seizoen hebben we samen mooie activiteiten op de rol staan. We hebben er zin.'

Foto: PSV

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken