Mizuno kledingsponsor Nevobo voor alle indoor- en zitvolleybalteams
- Sponsoring
- 27 dec 2021 @ 08:28
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 27 dec 2021 @ 08:28
- Michiel van Zaane
Mizuno en de Nevobo gaan hun partnership uitbreiden. Vanaf 1 januari 2022 gaan de Nederlandse internationals ook tenues (teamwear) van Mizuno dragen. De overeenkomst geldt voor alle vertegenwoordigende volleybal- en zitvolleybalteams.
Het Japanse sportconcern leverde de afgelopen negen jaar al schoenen, kniebeschermers en sokken aan alle nationale zaalvolleybalteams. Sinds 2013 werken de Nevobo en Mizuno naar grote tevredenheid samen. De duurzame samenwerking tussen de volleybalbond en de Japanse multinational wordt vanaf nu dus versterkt. Alle Nederlandse zaalinternationals en de Nederlandse zitvolleyballers, gaan naast schoenen ook teamkleding van Mizuno dragen. Zo zullen bijvoorbeeld de Nederlandse mannen- en vrouwenteams Mizuno tenues dragen in de Volleyball Nations League en op de WK’s van 2022.
Onlangs werd op het hoofdkantoor van Mizuno Europe in Capelle aan den IJssel het vernieuwde contract getekend.
Algemeen directeur Guido Davio van de Nevobo sprak daar zijn waardering uit voor het Japanse bedrijf: ‘We werken al jaren samen, naar grote tevredenheid. Wat heel krachtig is aan Mizuno, is dat zij een eigen tak in het volleybal hebben en daarmee dus ook aan specifieke productontwikkeling doen. En dat maakt dat de wensen van de spelers en de speelsters heel goed aansluiten bij de producten die aangeboden worden.’
Ook Jean-Paul van der Linden, General Manager Central Europe van Mizuno, reageert verheugd op de nieuwe verbintenis: ‘Sinds 2013 is Mizuno official shoe supplier van de Nevobo en daarmee sponsoren wij alle teams: Pre-Jeugd, Jeugd, Jong, U22, de Talent Teams en de Oranje Dames & Heren. Zo groeit in alle lagen en leeftijden de top van Nederland op met Mizuno producten. Met het nieuwe teamwear partnership slaan wij een nieuwe weg in en versterken wij onze positie binnen het volleybal, voor zowel de Nederlandse als de internationale markt met meer merkzichtbaarheid. Naast de topsport vinden wij het belangrijk om de totale breedtesport te bereiken middels grotere (retail)activaties en activaties tijdens evenementen. Zo kunnen we de sport volleybal in zijn algemeenheid sterker promoten.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing