Interpolis nieuwe partner Eye
- Sponsoring
- 20 jan 2022 @ 15:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 jan 2022 @ 15:40
- Sjaak Hoogkamer
Interpolis heeft zich als partner verbonden aan Eye Filmmuseum. Binnen deze samenwerking ligt de focus op de ondersteuning van MovieZone, het jongerenplatform van Eye.
Sandra den Hamer, directeur Eye Filmmuseum (l. op foto boven) en Chantal Vergouw, directievoorzitter Interpolis tekenden het contract. (foto: Maartje Jansen).
MovieZone meets Interpolis
Interpolis richt zich op (educatieve) samenwerking met MovieZone, het jongerenplatform van het filmmuseum. Binnen MovieZone ontwikkelen jongeren audiovisuele vaardigheden en competenties; ook stimuleert het programma kennis van film- en mediacultuur in de leeftijdsgroep van 15 tot 19 jaar.
Met haar merkmissie ‘Focus op wat echt belangrijk is’ zet Interpolis zich naar zeggen ‘in voor maatschappelijke thema’s.’
Hierbij is van belang dat de initiatieven zich richten op thema’s als veiligheid of gezondheid in Nederland. Het bevorderen van de verkeersveiligheid in Nederland is hier een voorbeeld van. Met de ondersteuning van MovieZone wil Interpolis jongeren bereiken via een door henzelf ontwikkelde social-mediacampagne.
Het partnership begint met een opdracht aan MovieZone. De jongeren gaan aan het werk en maken een vertaalslag vanuit hun eigen perspectief. Voor Interpolis is dit een manier om een belangrijk onderwerp (‘verkeersveiligheid’) via de beeldtaal van jongeren te laten ‘landen’ bij de doelgroep, leerlingen van het basis- en voortgezet onderwijs.
‘Jongeren zijn belangrijke partners voor ons, omdat zij op een vaak vernieuwende manier invulling kunnen geven aan het aanpakken van de problemen van deze tijd. Zij weten ook als geen ander de kracht van het beeld te benutten. Eye doet dat ook al jaren: mensen in de harten en hoofden raken via het medium film. In ons partnership kunnen we de krachten van Eye, Interpolis en jongeren bundelen en verbinden om zo de verkeersveiligheid te vergroten. Ik ben ervan overtuigd dat onze samenleving daar beter van wordt, ‘ aldus Chantal Vergouw, directievoorzitter Interpolis
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing