Renault premium partner Roland Garros
- Sponsoring
- 28 apr 2022 @ 16:43
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 apr 2022 @ 16:43
- Sjaak Hoogkamer
Renault is een 5-jarige samenwerking aangegaan met het tennistoernooi van Roland-Garros. Met ingang van komend toernooi dat van 16 mei tot en met 5 juni 2022 wordt gehouden, is Renault de nieuwe premium partner van Roland-Garros.
Renault en Roland-Garros delen naar eigen gezicht ‘dezelfde intentie om zich op een steeds verantwoordelijkere manier te gedragen.’ Daarbij vormt duurzame mobiliteit voor beide merken de kern. Renault versnelt zijn transformatie met als doel om tegen 2030 een volledig elektrisch merk in Europa te worden.
De samenwerking en toewijding op het gebied van duurzame mobiliteit komt nu tot uiting in de elektrische vloot van 100 Renault Megane E-Tech electric modellen die Renault ter beschikking stelt aan de ‘French Open’, als onderdeel van het totale wagenpark van 160 voertuigen.
Tegelijk met de aankondiging van de nieuwe samenwerking met Roland-Garros introduceert Renault ook ‘Give me 5’: een nieuw, sociaal verantwoordelijkheidsproject gericht op jonge generaties. Als eerste stap wil Renault de tennissport promoten door tennisbanen in voorstedelijke gebieden te renoveren met de hulp van lokale kunstenaars. Naar verwachting zullen tegen het einde van het jaar twee banen in Frankrijk worden geopend.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing