TivoliVredenburg en bierbrouwerij AB InBev gaan samen door

TivoliVredenburg en bierbrouwerij AB InBev gaan samen door
  • Sponsoring
  • 3 jun 2022 @ 10:13
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

TivoliVredenburg en AB InBev verlengen hun partnership met 5 jaar. Het Utrechtse muziekpodium en de brouwer zijn vanaf de oprichting van TivoliVredenburg partners en zullen hun samenwerking na de covid-periode verder uitbouwen.

Jeroen Bartelse, directeur TivoliVredenburg: ‘In tijden van crisis kom je als goede partners nog dichter bij elkaar. De cultuur en evenementenbranche was tijdens de coronacrisis meer uit dan aan. En toch hebben we nauw samengewerkt met bierbrouwerij AB InBev. De focus van beide partijen bleef op de vraag ‘wat kan wel’? We zijn constant met elkaar in contact gebleven en in elkaar blijven investeren.’

TivoliVredenburg schakelde in de afgelopen tijd volledig over op Bud. Samen lanceerden de partijen Studio Pandora, een hybride podcast, DJ en radiostudio. Ook kreeg een lichting aanstormende videokunstenaars de mogelijkheid om nieuw werk te maken voor Canvas, de gezamenlijk ontwikkelde videowall van 150m2.

Michele van Spilbeeck, Horecadirecteur Bierbrouwerij AB InBev: ‘Ondanks de covid-periode hebben we de afgelopen jaren met TivoliVredenburg vernieuwende initiatieven opgezet, zoals de Pandora Studio en project Canvas. Bud is als merk prominent zichtbaar binnen TivoliVredenburg en hier blijven we de focus op houden. Daarnaast blijven we met ons brede bierportfolio, waaronder Leffe Blond met en zonder alcohol inspelen, op de verschillende wensen van bezoekers van TivoliVredenburg en zullen we verrassende concepten gaan introduceren.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken