ABN Amro en Johan Cruijff ArenA verlengen partnership

ABN Amro en Johan Cruijff ArenA verlengen partnership
  • Sponsoring
  • 15 jul 2022 @ 08:14
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

ABN Amro en de Johan Cruijff ArenA hebben hun partnership verlengd tot augustus 2026. Deze succesvolle samenwerking bestaat al ruim vijfentwintig jaar. De bank is als founder vanaf het begin betrokken bij de ArenA.

Naast de verlenging van het bestaande partnership gaan de bank en de ArenA naar eigen zeggen ‘de komende jaren intensiever samenwerken op het gebied van duurzaamheid en MVO.’ Ze onderzoeken onder anderen hoe ze samen kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van Amsterdam Zuidoost en kansengelijkheid voor haar bewoners.

Tanja Dik, CEO Johan Cruijff ArenA: ‘ABN Amro heeft een waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de ArenA tot een van de meest duurzame stadions ter wereld. Zuidoost is de ons beider thuisbasis, we voelen ons verbonden met het gebied en haar bewoners. Mooi dat we ons daar samen voor gaan inzetten.’ 

 Sander Bestevaar, Hoofd Sponsoring en Events ABN Amro: ‘Als een van de founders van de Johan Cruijff ArenA zijn wij trots op wat we in de afgelopen 25 jaar samen hebben bereikt. En we kijken uit naar de komende jaren waarin we onze samenwerking nog scherper zullen richten op het bevorderen van gelijke kansen en een meer duurzame wereld voor ons allemaal.’ 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken