ABN Amro en Johan Cruijff ArenA verlengen partnership
- Sponsoring
- 15 jul 2022 @ 08:14
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 jul 2022 @ 08:14
- Sjaak Hoogkamer
ABN Amro en de Johan Cruijff ArenA hebben hun partnership verlengd tot augustus 2026. Deze succesvolle samenwerking bestaat al ruim vijfentwintig jaar. De bank is als founder vanaf het begin betrokken bij de ArenA.
Naast de verlenging van het bestaande partnership gaan de bank en de ArenA naar eigen zeggen ‘de komende jaren intensiever samenwerken op het gebied van duurzaamheid en MVO.’ Ze onderzoeken onder anderen hoe ze samen kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van Amsterdam Zuidoost en kansengelijkheid voor haar bewoners.
Tanja Dik, CEO Johan Cruijff ArenA: ‘ABN Amro heeft een waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de ArenA tot een van de meest duurzame stadions ter wereld. Zuidoost is de ons beider thuisbasis, we voelen ons verbonden met het gebied en haar bewoners. Mooi dat we ons daar samen voor gaan inzetten.’
Sander Bestevaar, Hoofd Sponsoring en Events ABN Amro: ‘Als een van de founders van de Johan Cruijff ArenA zijn wij trots op wat we in de afgelopen 25 jaar samen hebben bereikt. En we kijken uit naar de komende jaren waarin we onze samenwerking nog scherper zullen richten op het bevorderen van gelijke kansen en een meer duurzame wereld voor ons allemaal.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing