Daikin lanceert kerstcampagne 'slapen in Thialf'

Daikin lanceert kerstcampagne 'slapen in Thialf'
  • Sponsoring
  • 2 dec 2022 @ 10:59
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Daikin, hoofdsponsor van schaatsend Nederland, lanceert in aanloop naar het Daikin NK Allround & Sprint haar kerstcampagne. Schaatsfans maken via Daikin kans op een overnachting in Thialf.

De ‘slapen in Thialf campagne’ van Daikin is gecreëerd en geproduceerd door sportmarketingbureau House of Sports in samenwerking met Ten Content Agency.

In de video is er opnieuw een rol voor schaatsiconen Erben Wennemars, Rintje Ritsma en Antoinette Rijpma - de Jong. Op 27 en 28 december vindt het Daikin NK Allround & Sprint plaats in Thialf, Heerenveen. Het moment waarop de Nederlandse schaatstop de strijd met elkaar aangaat om de beste sprinter of beste allrounder te worden van ons land. Ook Daikin ambassadrice Antoinette Rijpma - de Jong verschijnt aan de start van dit NK. Daikin biedt de fan een schaatsbeleving door kans te maken op een geheel verzorgde overnachting voor 2 personen in Thialf.

In de video zien we Antoinette en Erben zich klaarmaken in Thialf voor het diner, ze zien er prachtig uit en Erben doet nog even zijn strikje goed. Als Erben vervolgens aanklopt op de deur van de kleed kamer doet niet Antoinette open, maar blijkt het Rintje te zijn. De twee moeten er flink om lachen en met het echte kerstgevoel gaan ze met zijn drieën al klunend richting het diner.

Daikin is nu voor het vijfde seizoen hoofdsponsor van de KNSB en kiest er wederom voor om haar ambassadeurs en inmiddels bekende Daikin gezichten uit eerdere video’s terug te laten komen.



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken