Biografie
Rose Zandvliet
[column] Hulde aan de hobbyprojecten
Hobby’s. Laat ik vooropstellen, ik hou van hobby’s. Naast dat ze zorgen voor ontspanning, word je er ook beter van in je werk! Ja, zelfs van de raarste hobby’s. Heb je nog geen hobby, in deze blog een paar tips. En ik leg uit hoe ik beter ben geworden in mijn werk door m’n liefde voor fotografie en het schrijven van mijn debuutroman.
Laten we stoppen met content
Ik moet wat bekennen: ik haat ‘content’. Best lastig als je baan bestaat uit het schrijven van content strategieën, content plannen en het bedenken van content rubrieken.
ADE: gaat AI de DJ vervangen?
Ik ben diep teleurgesteld in het uithoudingsvermogen van de Amsterdam Dance Event-bezoeker. Het is pas dag twee van het vijfdaagse ADE-congres en de zaal is slechts voor twintig procent gevuld. De andere tachtig procent heeft waarschijnlijk te vroeg gepiekt en ligt nog te rotten in de hotelbedden?
[ADE D&B] 10 marketing-learnings hoe dance en brands samengaan
Het was volle bak bij de derde editie van Dance & Brands; het muziek- en marketingcongres van het Amsterdam Dance Event (ADE). Het congres brengt marketeers en mediapublishers samen met de dance-industrie. Rose Zandvliet, hoofdredacteur digital bij Radio 538, heeft de 14 talks over onder andere storytelling, influencers en brand partnerships samengevat in 10 learnings. Plus korte beeldimpressie.
[ADE D&B] verslag - 3 tips voor een mooie samenwerking met artiesten
Afgelopen weekend werd Amsterdam overspoeld door meer dan tweeduizend dj’s en bijna 400.000 fans voor het Amsterdam Dance Event (ADE). Er wordt hier ook veel kennis gedeeld. Het grootste clubfestival van de wereld bestaat uit meer dan 300 evenementen inclusief film screenings, muziek hardware presentaties, exposities en een vierdaagse conferentie. Onderdeel van de ADE conferentie was Dance & Brands, een middag georganiseerd door MarketingTribune, FDOS en ADE, met seminars en paneldiscussies over muziek en marketing. Rose Zandvliet, PR manager bij W+K was erbij, hieronder haar learnings.
The concept of the impossible
Alles wat vandaag de dag bestaat werd ooit gezien als onmogelijk. Denk aan vuur, geweven kleding, vliegen of met emand kunnen communiceren die aan de andere kant van de planeet is. Innovatie is the concept of the impossible. ls we kijken naar veranderingen in de maatschappij, dan is nog steeds het meest opvallende element de snelheid waarmee technologie zich ontwikkelt. Dit heeft niet alleen met Moore’s Law [stelt dat technologische vooruitgang elke twee jaar verdubbelt, red.] te maken, maar ook met het punt waarop onze maatschappij zich nu bevindt.
- AlgemeenNieuws Artsen zonder Grenzen schaalt...Nieuws HG komt naar je toe deze lenteNieuws DOSSIER MERKENBOUW Marketeers op...Nieuws Rijksmuseum en Heineken verlengen...Nieuws Campagne moet (vak)mensen naar...Nieuws DOSSIER MERKENBOUW Merk toch hoe...
- B2BNieuws Tweede keynotespreker NMD24 bekend:...Nieuws Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim...Nieuws Bestedingen digital advertising...Nieuws Beeckestijn start opleiding AI...Nieuws Martijn Delahaye van Afas Software:...Weblog [column] Jezelf als marketeer slim...
- BureausNieuws Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren Nieuws De marketingtransfers van week 16,...Nieuws Verzekeraar Zzuper en Indie schudden...Nieuws OrangeValley, MvH Media, AdResults...Weblog [column] OntmenselijkingNieuws [branded content] Crisp wil groter...
- ContentmarketingNieuws Heineken lanceert ‘saaie telefoon’...Nieuws Ziekenhuis lanceert wervingscampagne...Nieuws Snickers en Noa Lang maken en vragen...Nieuws Videoserie De Impact vraagt aandacht...Nieuws Nieuwe campagne Toegift brengt...Nieuws Ambulance werft verpleegkundigen via...
- DesignNieuws Dopper lanceert digital product...Nieuws Nieuwe huisstijl voor Opel-showroomsWeblog [column] Adidas: we wisten het nietNieuws Samsung speelt met werkelijkheid in...Nieuws KNVB en Nike presenteren Oranje...Nieuws The Drum over SXSW 2024
- Food en RetailNieuws [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt...Weblog [column] Battle of the smartphonesNieuws Duitse automerken tegen inmenging P...Nieuws Al meer dan 500 kinderen melden zich...Nieuws Jan Beckers van SodaStream Benelux:...Weblog [column] Wayfinding in de winkel:...
- MediaNieuws Odido en CPNB brengen gewild...Weblog Column Top 5-TikTok-trends:...Nieuws DPG lanceert nieuw mediamerk voor...Weblog [column] Top 5-TikTok-trends:...Weblog [column] BvA: Wees zuinig op...Weblog [column] Stijgende tv-tarieven en...
- Online MarketingNieuws [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen...Nieuws OrangeValley erkend als Great Place...Weblog [column] TikTok China beschermt de...Nieuws Energieleveranciers scoren gemiddeld...Nieuws KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'...Nieuws Marktplaats: steeds meer...
- SponsoringNieuws ING en Concertgebouworkest 35 jaar...Nieuws Heineken hoofdsponsor 10e editie...Nieuws Atradius shirtsponsor Nederlandse...Nieuws MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor...Nieuws Partnership Herbalife met...Nieuws Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing
- Toon alle events »