Biografie Tamara de Vos heeft na het afronden van de studie Media en Informatiemanagement als redacteur voor diverse tijdschriften gewerkt. Sinds 2023 werkt zij bij BBP Media, eerst als redacteur bij Twinkle en nu als allround redacteur bij MarketingTribune en CustomerFirst.
Tamara de Vos-Vlot


Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne
Meubelmerk Prominent lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door bureau Fitzroy, waarin service en expertise centraal staan. Met deze campagne wil Prominent de nadruk leggen op de klantgerichte aanpak in zijn 40 winkels verspreid over Nederland.

Zomerplanning: 40 procent reizigers kiest voor vroeg boeken
Voor velen is januari echt zo’n maand waarin ze de vakantiekriebels krijgen. Wensenlijstjes krijgen vorm, online oriëntatie vindt plaats en het einddoel is een (hopelijk) fantastische zomervakantie om naar uit te kijken.

Gamma motiveert Nederland om kluslijstjes af te vinken
Met de campagne ‘Vink maar af weken’ zet Gamma Nederland in beweging om uitgestelde klusjes aan te pakken. Van humoristische video’s tot praktische tools en kortingen: de bouwmarkt wil het uitstelgedrag van Nederlanders doorbreken en hen helpen hun kluslijst af te werken.

Hema en War Child halen bijna een half miljoen op met pyjama's
De jaarlijkse pyjama-actie van Hema en War Child heeft dit jaar € 494.327,55 opgebracht. Het bedrag is bij elkaar gebracht door de verkoop van speciale War Child-pyjama’s, sokken en snuggies, een stijging van 7% ten opzichte van vorig jaar. Deze toename betekent een extra € 35.000 voor de hulp aan kinderen die opgroeien in oorlogssituaties.

PreZero lanceert campagne 'Samen op weg naar Zero Waste'
PreZero heeft een nieuwe campagne gelanceerd met als doel een duurzame toekomst te bevorderen. Onder het motto ‘Samen op weg naar Zero Waste’ roept het bedrijven op om afval te verminderen, meer te recyclen en hergebruik te stimuleren.

La Trappe zet 0.0-bieren in de schijnwerpers
La Trappe en bureau Kaliber presenteren hun eerste gezamenlijke werk: een campagne voor de alcoholvrije bieren van La Trappe. De campagne is gebaseerd op een vernieuwde merkstrategie en maakt gebruik van een speciaal ontworpen lettertype om het onderscheidende karakter van de trappistenbieren te communiceren.

Van Quiet Luxury tot AI-Commerce: dit zijn de 5 marketingtrends voor 2025
In 2025 verschuift de focus in marketing van massa naar maatwerk, en van kwantiteit naar kwaliteit. Dit jaar vraagt om innovatie én menselijke waarden. Sinds 2015 publiceert digital expert Tiago ‘Tito’ Ribeiro elk jaar een uitgebreide studie die de belangrijkste trends in wereldwijde digitale marketing analyseert. De jaarlijkse trendstudie onthult vijf ontwikkelingen die het marketinglandschap ingrijpend veranderen.

Eerste keynote spreker Branded Content Event is bekend: Sydney Brouwer
Spreker, auteur en podcastmaker Sydney Brouwer opent de 18e editie van het event op dinsdag 8 april. Zijn presentaties zitten vol humor, interactie en waardevolle praktische lessen waar je als deelnemer direct mee aan de slag kunt.

LOI lanceert campagne 'De Dagdroom Testers'
De LOI is het jaar begonnen met de lancering van een online contentcampagne: ‘De Dagdroom Testers’. Met deze campagne, ontwikkeld door Team5pm in samenwerking met Wavemaker, wil de onderwijsinstelling jongeren inspireren hun dromen waar te maken door een opleiding te starten.

Talpa stopt na zeven jaar met muziekplatform Juke
Talpa Network heeft aangekondigd dat Juke, het online muziekplatform dat gelanceerd werd in 2017, stopt. Het platform is al niet meer beschikbaar in de appstores en vanaf maart 2025 wordt Juke verder afgeschaald en is dan niet langer beschikbaar als website.
- AlgemeenNieuws [onderzoek] Visa: Gen Z verkiest...Nieuws Het speelveld verandert – wat is...Nieuws VM Packaging Awards 2025:...Weblog [column] De meerwaarde van marketingNieuws ‘Het draait om luisteren en...Weblog [column] Adverteerders, laat ons...
- B2BNieuws CMcom introduceert Halo de volgende...Nieuws De marketingtransfers van week 5, 2025Nieuws Eerste keynotespreker Nima Marketing...Nieuws PIM Trendrapport 2025: Hoe merken...Nieuws De marketingtransfers van week 4, 2025Nieuws Marketeers worstelen met adoptie...
- BureausNieuws Vijf onderscheidingen voor GoSpooky Nieuws Vogelbescherming Nederland: luister...Nieuws Your Majesty en Infinum onderzoeken...Nieuws Drie vragen aan… Maaike MaagdenbergNieuws Desperados lanceert nieuwe campagne...Nieuws Lidl kiest Bruut als lead agency...
- ContentmarketingWeblog [column] LinkedIn: het verschil...Nieuws Eerste keynote spreker Retail Media...Weblog [column] Nieuwjaarsboodschap van de...Nieuws ODVB video over creatief Aad Kuijper...Nieuws Eerste keynote spreker Branded...Nieuws Nachtelijke stunt Beter Bed
- DesignNieuws Philips lanceert OneUp elektrische...Nieuws Rabobank opent digitale deuren naar...Nieuws Geen reclame, maar kunst op...Nieuws Soundlogo top-30: 'Dat is het...Nieuws Fernhout over iconische fotografie Nieuws Jaguar toont lef met komst Type 00
- Food en RetailWeblog Column Eet je rond en val afWeblog [column] De teloorgang van NikeNieuws [onderzoek] Gemak en nabijheid...Nieuws Droste-effect mogelijk ten eindeNieuws 'Nederlandse eiwittransitie kan en...Nieuws Eduard Verbaarschot van Duinrell:...
- MediaNieuws [marketeer 216] Annette Reijersen...Nieuws Mercurs jubileumfilm genomineerd...Nieuws Eisma Media Groep neemt PRINTmatters...Nieuws Mediahuis NRC en Mindshare...Weblog [column] Alles wat je moet weten...Nieuws ALLsportsradio dagelijks live vanaf...
- Online MarketingNieuws Google Maps presenteert best...Nieuws Level Level lanceert consultancy-tak...Nieuws Zuckerberg over Meta en AI in 2025Nieuws Mobiel.nl: Uitgeslapen mensen...Nieuws [marketeer 214] Diederik Broekhuizen...Nieuws [update] TikTok-vluchtelingen naar...
- SponsoringNieuws a.s.r. hoofdsponsor Avond4daagse...Nieuws Wehkamp en Jantje Beton verlengen...Nieuws Hema en War Child halen bijna een...Nieuws Nationale Opera & Ballet en Houthoff...Nieuws Kunsthal Rotterdam en...Nieuws Grolsch en FC Twente verlengen...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Adverteerders, laat ons samenwerken
- [column] De meerwaarde van marketing
- Het speelveld verandert – wat is jouw volgende zet als...
- VM Packaging Awards 2025: inschrijven kan nog tot 12 februari
- [onderzoek] Visa: Gen Z verkiest smartphone boven bankpas
- Zomerplanning: 40 procent reizigers kiest voor vroeg boeken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
- Toon alle events »