Twijfel als marketingtool

8 Interview
Twijfel als marketingtool, het was Trouw-hoofdredacteur Willem Schoonen aanvankelijk een gruwel. Hij zag dan ook niets in de nieuwe campagne Wie twijfelt, kiest Trouw. Inmiddels is hij overtuigd geraakt van de kracht van de campagne.

20 De Praktijk
Ton Rozestraten, coo RTL Nederland, vertelt hoe het bedrijf de laatste jaren sterk heeft gestuurd op een intensieve en creatieve samenwerking tussen het programmabedrijf en de commerciële afdeling.

En verder

04 Skybox Heleen van Royen: ‘Mijn boeken zijn het merk, mij kun je niet kopen’
15 De Vraag Monuta
16 Marketing Analyse Het tijdschrift van de toekomst? Een multimediaal experiment
18 De Praktijk Deli XL
24 Gamechanger Outbrain
25 6 x genomineerd Prix de C’Oeuvre
29 Designpanel Corporate: Jumbo Foodmarkt
30 De Campagnes Nominaties Gouden Zaag 2013
34 Out & Play VersEvent
35 Trends in... duurzaamheid: Het zal me een zorg wezen
36 De Lijst RTL’s hotspots
37 MediaTribune
38 De Ontwikkeling
40 Passie voor Magazines Waterkampioen
41 Marketing Science Lean and mean innoveren


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken