Publieksbladen en Mercurs
14 Interview In het droge, dorre medialandschap is Linda een oase. De oplage stijgt nog altijd en adverteerders staan in de rij. Hoofdredacteur Jildou van der Bijl - kersverse winnaar van de Mercur voor Tijdschrift van het Jaar - vertelt openhartig over Linda.
28 Marketing Analyse Naast het geschmier van de ‘anti dode bomen brigade’ is er ook een hoop optimisme te horen over de toekomst van gedrukte publieksmedia. Tijdschriften op papier zijn zeker vitaal, mits je kiest voor een juiste, moderne redactionele aanpak.
EN VERDER
06 Skybox Baby in baarmoeder moet geefbereidheid verhogen
10 Nieuwe helden Bureau Fel
23 Mercurs Alle uitslagen
32 De Praktijk Postillion Hotels
36 De Praktijk Soldaat van Oranje
40 Design Jubileum Total Identity
44 Jongereniconen 2014
56 Idfa
60 Marketeer off duty Sjoerd Wiersma van Ibis
64 Marktonderzoek YoungWorks
66 Schakelen met MarketingTribune De Opel Adam van DJ Hardwell
71 MediaTribune
72 De Campagnes Doom & Dickson
74 Passie voor Magazines Bert Gorissen van Kampioen
79 Trends in duurzaamheid: Groei is veel meer dan een cijfer
81 Marketing Science Babyboomers versus Generatie Y
82 RSVP DeMedia100
OVER TWEE WEKEN*
14 januari - What’s new?
2014. Een nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe initiatieven. Een nieuwe campagne voor easyJet die niet langer als prijsvechter gezien wil worden. Wij spraken exclusief met marketingmanager Borja Lozano van de luchtvaartmaatschappij over de noodzaak tot merkvernieuwing. Havas ziet als reclamebureau meer kansen in een nieuwe aanpak: een gesprek over ‘eerlijk’ zakendoen. Plus innovaties in food, online betalen en apps. En ook nog een rondje langs ‘eigenwijs’ mediabureau Stroom, automated trading platformeigenaar Arthur Hoogendijk en marketeer Frank Wouters (‘Het einde van de traditionele marketing is gekomen’). Kortom, het jaar kan niet innovatiever en spannender beginnen!
*Onder voorbehoud
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
- [branded content] De naadloze integratie van CSRD in de gehele...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing