Koning zijn we allemaal

08 Interview
‘Wij zijn de etaleurs van Amsterdam.’ 2013 is een jubeljaar voor Amsterdam met als hoogtepunt de inhuldiging op 30 april. Frans van der Avert, ceo van Amsterdam Marketing, probeert het merk Amsterdam wereldwijd positief uit te dragen.

42 De Ontwikkeling
Steve Osborne is partner en managing director van Osborne Pike, branding and packaging consultancy in Bath, Groot-Brittannië.In dit nummer het tweede deel van zijn artikel over branding in de digitale wereld. Het eerste deel verscheen in MarketingTribune 4, 26 februari 2013.

En verder

04 Skybox 5x gratis boek Internal Branding
12 De Vraag van ING
17 Designpanel Rotterdams Philharmonisch
18 Marketing Analyse Klant (weer) koning? Big data kan kronen.
20 De Praktijk Eneco
22 De Praktijk Een kruik voor de koning
25 Gamechanger Kroodle biedt verzekeringen aan via Facebook
28 Replay a.s.r. en Olli: Van sponsoren naar steunen
29 12 x Rijks Een rijk gevoel
34 De Campagnes Digitale topperswereldwijd
36 Gesignaleerd
38 Out & Play Social media & pr summit
39 Trends in... jongerenmarketing
47 MediaTribune
48 Passie voor Magazines Tuinieren
49 Marketing Science Digitaal verleiden
50 Klantmatrix Oranje merchandise


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken