Nieuwe media

14 interview Voor Frenkel Denie, international marketing director bij
FrieslandCampina en voorzitter BVA, zijn nieuwe media niet zo nieuw
meer. MarketingTribune sprak met hem over zijn visie op media en zijn
plannen met de BVA.

22 Marketing praktijk Bas Vlugt is de man achter verschillende
bekende LinkedIn-communities op internet, zoals het Nederlands MediaNetwerk
en Africa Business Communities. ‘Het gaat in de online marketing niet
alleen om kritische massa, maar ook om relevantie.’

EN VERDER

06 Skybox PIM Marketing Trendrapport 2014 introduceert Homo Socius
13 Designpanel packaging Kwekkeboom
18 Marketing Analyse Breekt mobile in 2014 definitief door? De revolutie staat voor de deur.
20 De Praktijk Renault
26 Beate beleeft FBTO
28 MediaTribune
29 Magazine als Merk Ouders van Nu
30 Sponsoring Gediskwalificeerd voor de Olympische Spelen
32 De Ontwikkeling Jongeren & online: net echt
34 De Campagnes How to-video’s
36 Familiebedrijf Villa Jongerius
38 Schakelen met MarketingTribune Audi A3 Limousine
41 Trends in jongerenmarketing
44 12xseks Flagshipstore Pabo
45 Marketing Science Informatie als valuta
46 RSVP ADCN

OVER 2 WEKEN*

25 februari - Top-100 adverteerders
Hoe lag het advertentielandschap in 2013 er bij? Heeft de crisis nog grotere gaten in de mediabudgetten geslagen? MarketingTribune en onderzoeksbureau Nielsen stelden weer de Top-100 adverteerders samen. We geven duiding aan de mediabestedingen en praten met markteers. Bovendien maakten we een analyse van de advertentiemarkt. Welke trends en ontwikkelingen zien we en hoe gaan merken daarmee om? En: we praten na met Dick van der Lecq (Etcetera) over de opzienbarende Ditzo-case.

* Onder voorbehoud
 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken