Renaissance van creatie

16 Bureau en klant MarketingTribune sprak met bureaus en hun klanten. Op pagina 16 Hart Voor De Zaak en Villa Arena, op pagina 18 BeyenMeyer en NEM en op pagina 20 N=5 en Telfort.

34 PIM Trendrapport 2014: deel 1 Het eerste deel over het leven van de ‘homo socius’ door Aljan de Boer en Stefan Harzevoort. In de volgende editie van MarketingTribune deel twee waarin wordt ingegaan op het creatieve en ondernemende karakter van deze nieuwe mens.

EN VERDER

06 Skybox Doe mee aan het Marketingtrendonderzoek 2014 van Berenschot en win een kaartje voor het Concertgebouw
09 Trends in market research
10 Nieuwe Helden
11 Recensie
12 Beeld 8xreclamebord
15 JongeHonden JWT
22 Marketing Analyse Moet creatie om tafel met de klant? Een creatief is ook sparringpartner en strateeg
24 De Ontwikkeling Makers
27 JongeHonden Marloes Janssen en Nanette Visser
30 De Campagnes Achtung!
32 Magazine als Merk Elsevier
37 JongeHonden Indie
38 Familiebedrijf Pandjeshuis Visser
41 Designpanel Packaging
42 Strip 2000 Marketing met een glimlach
47 JongeHonden Roorda
48 Out & Play Webanalytics Congres
49 Marketing Science Sterk merk kan tegen een slechte review
50 RSVP Thuiswinkel Awards XS

OVER TWEE WEKEN*

8 april - Multichannel
We laten ons als consumenten niet meer belemmeren. We shoppen, zoeken informatie, wisselen ervaringen uit of stellen vragen wanneer het ons uitkomt. Wanneer de multichannelstrategie slaagt, dan kan de klant altijd en overal bij een bedrijf terecht. Hoe gaan bedrijven om met deze evolutie? En wat betekent dit voor je merk? We gingen onder meer in gesprek met G-Star dat als wereldberoemd kledingmerk kiest voor een nieuwe multichannelaanpak en daarmee in dialoog gaat met de consument. Ook Mees Pierson kruipt uit zijn schulp als afstandelijke bank en betreedt de 21ste eeuw met nieuw elan en openheid. Mooie voorbereiding als je op 23 en 24 april de Multichannel Conference in Utrecht bezoekt.

*Onder voorbehoud


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken