Databasemarketing

06 Skybox ‘Fraude bij ADCN, San, Amma, Spin en Esprix’
12 Interview Mark van Rijmenam van BigData-Start ups
16 Marketing Analyse Marketingsucces met big data? Denken vanuit de klant
20 Marketingtrendonderzoek 2014 De klant als kompas
24 De Praktijk Stage Entertainment
28 Marketeer off duty
30 Design Gezocht: packaging design-talent
33 Magazine als Merk EO-Visie
34 PIM Trendrapport 2014, deel 3 De homo socius leeft in het digitale hier en nu
36 Trends in duurzaamheid
37 Designpanel Packaging Grolsch Stender
40 De Ontwikkeling
42 De Combinatie van Factoren Marketingidee maakt doorstart
44 De Campagnes Portfolio ...,staat
48 MediaTribune
49 Marketing Science De prijsperceptie van consumenten
50 RSVP ADCN

OVER TWEE WEKEN  06 mei - Zorgmarketing

Marketing in de zorgsector krijgt steeds meer gestalte. Belangrijk om in de komende jaren het onderscheid te maken voor zorginstellingen, verzekeraars en ziekenhuizen. MarketingTribune sprak met strateeg Joost Koemans van Shift Consultants over het belang van een gedegen marketingstrategie en de impact ervan. Ook staan we stil bij een ander aspect: beleving toevoegen aan zorg. Voor de rubriek Marketing Analyse spraken we met enkele vooraanstaande zorgmarketeers over hoe meer beleving in de zorg een belangrijke usp kan worden. Bovendien spreken we met Quadia, een online videoproducent en eigenaar van enkele bekende online kanalen in de gezondheidszorg zoals Oncologie TV en MEDtalks.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken